Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men føler det sånn at 10 000 grensa er hard, alt gikk på meg da, simringer,bremseklosser, kjede og drev var fucked, dekka, alt var liksom mer fucka :p

 

Bare hue mitt som er fucka..

 

I morgen kl 1 henter jeg oppsettet mitt ;

 

MHR Team 50mm @ 80cc

TP potte

Pwk 28mm forgasser

MHR Innsug

Klarlakk og nye bremseklosser, noe må jo stoppe 550km/t 8-|

Lenke til kommentar

12-13 / 47 hadde jeg slengt på.

 

1 gir er ikke vits før man har 15/48 dreving, og da er det til å starte å burne på.

 

evil ; Plombert eller ei? Har du bytta veiv osv så hadde jeg , hvis den akkurat hadde kommet fra service hadde jeg dreti i det , men etter 1 med det hadde jeg skrudd opp og sjekka at råda går like bra rundt, dreving er grei og alt er flekkers bra.

Lenke til kommentar

Hadde en liten ulykke på mandag den 2juli, endte med at jeg krasja med Toyota hiace, på grusvei.

sånn så sykkelen ut:

http://s148.photobucket.com/albums/s14/day...nt=DSC00163.jpg

 

sånn ser den ut nå:

http://s148.photobucket.com/albums/s14/day...nt=DSC00176.jpg

 

http://s148.photobucket.com/albums/s14/day...nt=DSC00178.jpg

 

jeg var jævelig heldig jeg ikke ble med sykkelen, sykkelen havna nemlig under bilen så.

Lenke til kommentar
Ja, men føler det sånn at 10 000 grensa er hard, alt gikk på meg da, simringer,bremseklosser, kjede og drev var fucked, dekka, alt var liksom mer fucka :p

 

Bare hue mitt som er fucka..

 

I morgen kl 1 henter jeg oppsettet mitt ;

 

MHR Team 50mm @ 80cc

TP potte

Pwk 28mm forgasser

MHR Innsug

Klarlakk og nye bremseklosser, noe må jo stoppe 550km/t 8-|

9001556[/snapback]

Det er jo slitedeler, er værre når motoren bryter sammen :p

Lenke til kommentar

Når motoren bryter sammen ? Når veiv og alt raser ? Har da opplevd det selv, gira lå på bakken og råda sto ut av maskin..

 

Men faen ass, mor ringte meg og sa jeg måtte veksle gryn over i danske kr , gjorde det da, veksla 200euro @ 1400nok og 3500Nok i danske og fikk 4400danske kr.

 

På speedline.dk er det en kalkulator, med NOK betaler jeg visstnok 4500, ved dansk betaling er det 5600kr - selvom den danske kr er sterkere enn den Norske , 109Danske/100nok

Lenke til kommentar
Når motoren bryter sammen ? Når veiv og alt raser ? Har da opplevd det selv, gira lå på bakken og råda sto ut av maskin.. 

 

Men faen ass, mor ringte meg og sa jeg måtte veksle gryn over i danske kr , gjorde det da, veksla 200euro @ 1400nok og 3500Nok i danske og fikk 4400danske kr.

 

På speedline.dk er det en kalkulator, med NOK betaler jeg visstnok 4500, ved dansk betaling er det 5600kr - selvom den danske kr er sterkere enn den Norske , 109Danske/100nok

9007098[/snapback]

Pga momsen :) Du skal ikke betale moms til danskene, men du får Norsk moms når det kommer til Norge.

VIKTIG å huske å kreve å få priser ekls moms. For du skal ikke betale moms til det landet du handler fra. De fleste STORE kjeder trekker fra momsen, men de mindre kjedene i utlandet "lurer" deg ved å ikke gjøre det, dermed får de mye mer for varene. For de momser ikke ting de selger til utland, så vidt jeg vet.

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Mhm, mener det er slik at enten så har du fullstendig sett med blinklys, eller så har du ikke blinklys i det heletatt.

9046277[/snapback]

 

Men, når du står i kryss osv må du vifte med armen din i den rettningen du skal? sånn som på trøsykkel?

9046341[/snapback]

 

mhm :)

 

edit : noen kom før meg gitt :p

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...