Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mopeden er tilbake på veien.

 

Pluggen var smeltet sammen slik at det ikke ble gnist. Filte den opp, så gikk det som smurt igjen. Men jeg kjøper nok en ny plugg + en i reserve.

 

Var faktisk noen som hadde prøvd å stjele sykkelen, skivebremslåsen var forsøkt brutt opp. Jævla misslykka tyveri, amatører.

Lenke til kommentar

er jo 1,90 høy, kjører en strøken aprilia mx nå, men skal selge den, er lei så.

 

 

EDIT: ikke så strøken nå lenger :( frontkolliderte med en bil på grusvei, var hans feil, han lå på min side av veien, men som sagt for sikkert ikke en dritt igjen på forsikringa. :cry: men med meg var jeg jævelig heldig at fikk bare et skrubbsår på kne og ankel så. sykkelen havna jo under bilen. :roll:

Endret av hølands_gutt
Lenke til kommentar

Så deg mot fredrikstad i dag Analthema :)

 

Er 50sone der.. Ikke 70 ;):p

 

Hølandsgutt ; Er moppa skrotferdig, så får du igjen listepris av moppa.

 

valget er ; MHR TEAM 80cc Hyper-Racing, eller TP 75 -Racing ^^ TP er 1000 kr billigere og kan borres..

 

Rockna : er det ny DT ? Ikke spør hvordan jeg vet dette, men det er 2 måter å tjuvkoble på ; jeg sier den letteste, da jeg ikke lenger husker hva den jævla boksen heter ; Det går en rød og svart ledning fra der du putter i nøkkelen, går under ved tanken, kutt eller få den til å miste kontakten..

 

Tråkk på kicken :)

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
10 000km er liksom en liten grense da, før ting begynner å ta kvelden.

 

Sist reprasjon ? Siste deler byttet, overhallinger, kåpe stand, stand generelt osv osv osv

 

- også listepris da

8996595[/snapback]

Ting kan ta kvelden både før og langt etter 10 000km. Kommer ann på føreren.

 

F.eks min Husqvarna ble stelt med som et barn, den fucka seg HELT på 15 000km.

En kompis av meg har rævkjørt en MH RX siden han kjøpte den ( han som eide den før han rævkjørte den maks ), og nå eier lillebror hans den og han gjør akkuratt det samme. Den dritten går enda :p

 

Det er urettferdig.

Endret av scoot
Lenke til kommentar
10 000km er liksom en liten grense da, før ting begynner å ta kvelden.

 

Sist reprasjon ? Siste deler byttet, overhallinger, kåpe stand, stand generelt osv osv osv

 

- også listepris da

8996595[/snapback]

Ting kan ta kvelden både før og langt etter 10 000km. Kommer ann på føreren.

 

F.eks min Husqvarna ble stelt med som et barn, den fucka seg HELT på 15 000km.

En kompis av meg har rævkjørt en MH RX siden han kjøpte den ( han som eide den før han rævkjørte den maks ), og nå eier lillebror hans den og han gjør akkuratt det samme. Den dritten går enda :p

 

Det er urettferdig.

8999503[/snapback]

 

AM6 :thumbup:

 

neida, noen er faktisk utrolig uheldige med kjøp av sykkel, jeg var sånn tålig fonøyd med kjøp av Aprilia MX, var noen små ting der, men når han endelig går bra og er polert osv, så klarer jeg å krasje hele dritten. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...