Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute å hjula litt, kom altforlang bakover og skrapte opp ørlite på baklykta og litt mer oppforbi lykta. Skrapte mest opp rett oppforbi Yamaha skriften, den delen som er handtak for den som sitter på. Jeg vil si jeg var heldig, hadde jeg vert lenger inne i veien, hadde jeg skrapt opp enda mer, på hele sida og drit sikkert. Var helt ute i høyre hjulspor og Jog-R'en for rundt og nedi grøfta med den, gudskjelov for at det var gress der.. Tror jeg skal gi meg med stunting og kjøpe ny bakdel. Vil ha strøken scooter.. Dette vil jeg tro var en lærepenge..:)

Lenke til kommentar

Kezoom, bakdelen min gikk også en gang, plukka deler i 2 min , så prøve igjen :p

 

den 7Juli står det en pakke som det står "Hebo Manston Revolution"

 

sååå må jeg spare litt penger, så kommer det en tilbudspakke fra SO..

MK PR crosspotte, VHST 26-30mm gasser ,innsug, dyser, plugg, PR clutch <3

 

Da burde det gå greit med orginal drevinga :) Med 14-15 / 48 håper jeg på å runde 130

Lenke til kommentar

en kar jeg har snakket med driver å sier at jeg skal kutte reed ventilen , for det vil gjøre at jeg får en syk effektøkning.

 

hva i all verden er det han snakker om da ? jeg kan da ikke forstå at å kutten reeden vil føre til annet en problemer ?

 

er det noe i det han sier eller er det 100% bullcrap ?

Lenke til kommentar
en kar jeg har snakket med driver å sier at jeg skal kutte reed ventilen , for det vil gjøre at jeg får en syk effektøkning.

 

hva i all verden er det han snakker om da ? jeg kan da ikke forstå at å kutten reeden vil føre til annet en problemer ?

 

er det noe i det han sier eller er det 100% bullcrap ?

8949463[/snapback]

 

Spørs på modellen.

Gamle corvetter osv går JÆVLIG bra - hvis den klarer det, og hvis den starter.

Grunnen vet jeg ikke, er så lenge siden han sa det .. Var naboen fra JR- Racing som sa det.

Lenke til kommentar
en kar jeg har snakket med driver å sier at jeg skal kutte reed ventilen , for det vil gjøre at jeg får en syk effektøkning.

 

hva i all verden er det han snakker om da ? jeg kan da ikke forstå at å kutten reeden vil føre til annet en problemer ?

 

er det noe i det han sier eller er det 100% bullcrap ?

8949463[/snapback]

 

Såvidt jeg vet så er reedventilen innsnevret, og det betyr at man kan åpne reedventilen til makimal posisjon. Jeg vil vel tro dette er det meste du kan gjøre med en orginal sykkel.

Lenke til kommentar

Hellu, jeg har bestemt meg for å kjøpe moped nå, men problemet er at jeg har virkelig ikke peil på hva som kunne vært smart å kjøpe..

 

Jeg har rundt 10.000-12.000 kr til rådighet, noen som kunne gitt eventuelle tips om noen greie moped-modeller? Det må vel nesten bli brukt.

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar
Hellu, jeg har bestemt meg for å kjøpe moped nå, men problemet er at jeg har virkelig ikke peil på hva som kunne vært smart å kjøpe..

 

Jeg har rundt 10.000-12.000 kr til rådighet, noen som kunne gitt eventuelle tips om noen greie moped-modeller? Det må vel nesten bli brukt.

8955212[/snapback]

 

Yamaha Jog-R! Uplombert variator: 75 km/t ;)

Lenke til kommentar

Nå er airsalen på :D og alt virker som det skal, unntatt en ting. Jeg bestillte med en Hebo turteller, jeg skrudde den nedi toppen på sylinderen jeg der hvor temperatur målaren skal vare fordi jeg ikke klarte å skru den av den forgje toppen. Er det det den skal være? det lekker også kjøleveske ut der jeg skrudde den nedi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...