Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped


Anbefalte innlegg

Lufter idén om å selge sykkelen min

 

Er en Aprilia RS Tuono 50ccm. 2005 modell. Kjørt 900km (90mil)

Er satt på trådløs turtallsperre og plomba i eksosanlegget er tatt. Alt dette gjort på autorisert aprilia forhandler. Turtallsperre er ikke crash.no drit, men ordentlig kvalitetsvare.

 

Sykkelen har ingen skader og har aldri krasjet.

 

Prisantydning anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
thewiz , med tanke på at Tuno ikke er blant de store innen moped markede kan du få litt småproblemer med å selle den , og kan alt si her at du ikke får 25K som voldsund sier . Men du kan vel kansje satse på 19-20K .

8622881[/snapback]

 

 

Hvorfor skulle jeg ha småproblemer med å selge en Tuono?

 

Har snakket med flere som har solgt sine og ingen problem der.

 

 

Anathema: Joda, men jeg er utrolig low på cash, og jeg kunne trengt en del nå.

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
thewiz , med tanke på at Tuno ikke er blant de store innen moped markede kan du få litt småproblemer med å selle den , og kan alt si her at du ikke får 25K som voldsund sier . Men du kan vel kansje satse på 19-20K .

8622881[/snapback]

 

 

Hvorfor skulle jeg ha småproblemer med å selge en Tuono?

 

Har snakket med flere som har solgt sine og ingen problem der.

 

 

Anathema: Joda, men jeg er utrolig low på cash, og jeg kunne trengt en del nå.

8622959[/snapback]

 

Jeg sier ikke at du akkurat kommer til å få problemer , men at det at det er en Tuno vil føre til at du ikkje får solgt den så dyrt , siden den er en mindre kjent sykkel, å den sykkelen de fleste 16 åringer er ute etter er vel RX , vanlige RS og RS2 av sykler i denne klassen. Jah, men er du heldig finner du en som er på jakt etter Tuno og da får du sikkert solgt den noe dyrere :)

Lenke til kommentar
Tja, TZR er jo en ganske pen sykkel. Spørs på skader etc. men hva med 17000?

 

Helt wild shot. Har ikke peiling.

8619159[/snapback]

 

Null skader, sykklen er strøken. Dvs, jeg kjører rundt med crokka kåper nå, setter på de nye når jeg selger sykklen. Håper jeg kan få mer enn 17 høvdinger for den.

 

Bare til å ta en rask sjekk ved andre sykler det - men jeg kan gå god for at Anathema kjører sakte som en snegle, hehe.

8619780[/snapback]

 

Løyn, når var sist vi kjørte sammen? Jeg kjører da aldri pent, bortsett fra i bebygde områder - noe forøverig du også burde gjøre, veldig lite pent å kjøre ned en av gatas snørrunger!

 

 

8620366[/snapback]

 

Kommer aldri til å kjøre ned en av gata dritt unger. Dessuten kjører du da pent. ahhaha

Lenke til kommentar

Med effektpotte kan 85 og 90 brukes på reiju sine EU1 mod.

 

Jeg har kjipe tider foran meg : Fikse peden før kontroll :

 

bakbrems; Kalipper må kanskje deles og byttes simring, og pumpes på nytt (faen)

Støtta mi som koster 900kr uten frakt ble sendt igår , fikk den for 200kr, håper den kommer

Negerleppe:jeg må lage min egen jævla negerleppe - tror neppe det går ?

Armertbensinledning: slenge på slangeklemmer på driten ^^

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Lufter idén om å selge sykkelen min

 

Er en Aprilia RS Tuono 50ccm. 2005 modell. Kjørt 900km (90mil)

Er satt på trådløs turtallsperre og plomba i eksosanlegget er tatt. Alt dette gjort på autorisert aprilia forhandler. Turtallsperre er ikke crash.no drit, men ordentlig kvalitetsvare.

 

Sykkelen har ingen skader og har aldri krasjet.

 

Prisantydning anyone?

8622681[/snapback]

 

Spørs ny pris.

Ja, den er relevant - ikke hva DU betalte hvis du fikk den billig, men hva nypris er.

Er det med å sette en pris utifra mening.

 

Jeg for min del hadde ikke kjøpt Tuono, fordi dem er stygge, men hvis prislappen på sykkelen er 25000kr ny, så hadde jeg slengt den på 20 000.

Lenke til kommentar
Asj, mc butikken hadde ikke større enn 86 dyse. Skulle hatt en 90 og en 85. Får prøve med den 86 da.

8624667[/snapback]

mc butikken ? hva gjør du der? gå til sigma.. der freser de opp dysene. det var der jeg fikk min 90

8624903[/snapback]

Broderen viste ikke hvor Sigma var så jeg sendte han til WF.

 

Hurt, 86 skal gå greit på min RR 03?

Lenke til kommentar

Ja, 86dyse med uplombert/eff.potte skal gå veldig greit.

For å være på den sikre siden, la den bli varm, kjør gris , altså dra ca 5-10sek på bånn turtall på alle gira bortover, sjekk pluggen etterpå.

Den er da mørk svart, eller litt brun, eller helt riktig : Brun som sjoklade eller avføringa di :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...