John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 så du anbefaler å kjøpe dette? hva med men jeg sendte mail til speedoptions, hebo i titan var det beste de hadde....+ at det ikke ruster:P men jeg bestiller det jeg da? mangler ikke no? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 + at det ikke ruster + ALT ruster gutten min.. Gasser, dyse, innsug, sylinder, potte og evnt drev og luftfilter. Utseende er bare noe jeg ikke liker ved det Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) + at det ikke ruster + ALT ruster gutten min.. Gasser, dyse, innsug, sylinder, potte og evnt drev og luftfilter. Utseende er bare noe jeg ikke liker ved det 8612650[/snapback] mengler jeg så mye ? da kjøper jeg en mye kraftigere pakke forresten jeg skjønner ikke hvorfor jeg må kjøpe ny forgasser og innsug når det står at den passer til original Endret 14. mai 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) den passer til orginal gasse, men går jo ræv. Det fine med feks tzr er at den har 16mm forgasser ,istede for 12-14 som RR har, tror den har 12mm. Jeg hadde iallefall bestilt meg 21mm dellorto og insnug iallefall, får bedre drag overalt. Da hadde jeg droppa potta hvis det er pengemangel på stedet. Endret 14. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Får man kjøpt dyse på biltema eller må jeg på mc butikken? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 ok...kan noen kontrolere dette? se at de er de rette delene http://www.speedoptions.no/index.php?main_...&products_id=69 http://www.speedoptions.no/index.php?main_...2ad1db2214093af http://www.speedoptions.no/index.php?main_...&products_id=31 sjekk spesielt forgasser og innsug... at jeg har rett forgasser, jeg så det var 2 av samme, forskjellen var dysa Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Innsuget som er orginalt på Am6 kan brukes til 21mm - men rådes til å kjøpe nytt innsug som passer bedre - for høyere ytelse. gasseren var riktig, for du skal ha wirechocke. Dysa - du mener dyse-ne. Du må ha flere dyser, for du vet ikke hva som passer. mellom 80 og under 120. Husk og la den gå varm, og sjekk pluggen hvordan plugg du da skal ha . Begynn med høy dyse ^^ Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 ok da tror jeg at jeg kjøper disse produktene....men de dysene som er i må de byttes til noen som er større ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe en dyse i størrelse 85. Var det jeg ble rådet til på mopedportalen for en stund tilbake hvertfall. Kanskje jeg kjøper en 90 også. Er til en Rieju RR. Men selges det dyser på biltema eller må jeg på mc butikken? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe en dyse i størrelse 85. Var det jeg ble rådet til på mopedportalen for en stund tilbake hvertfall. Kanskje jeg kjøper en 90 også. Er til en Rieju RR. Men selges det dyser på biltema eller må jeg på mc butikken? 8613712[/snapback] i min rr har jeg 90 den passer perfekt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Man kjøper ikke ting på Biltema. Uansett. Kjøp dyser på Mc butikk. Er forskjellige gjenger og forskjellige gjenge strl også. Jo større gasseren er , jo mindre dyse trenger man mener jeg å huske. Men fortsatt rart da jeg kjørte 138 dyse i 24mm flatside gasseren min. Den burde jo kanskje trekke mindre. Ikke vet jeg om det, men prøv på ca 110 dyse først, så sjekker du hvordan den reagerer osv. , er den veldig kjapp er det for mye luft ol. Pluggen er egentlig nøkkelen til en fungerende motor - sjekk fargen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Pluggen skal være sjokolade brun, right? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 den koilen som er på er jo sperrret på 10000. betyr det at den stopper på 10000? da kjøper jeg den sylinderen og en ny forgasser.... ikke mer enn det enda noen som vet hvor fort den vil gå? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Halloen. Jeg lurer på hvor ofte en bør smøre kjeien/kjettingen som drar huletrundt ... Kjede eller hva det heter? Hvor får jeg kjøpt oljen? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 den koilen som er på er jo sperrret på 10000. betyr det at den stopper på 10000? 8617143[/snapback] Ja, men den vil likevell gå fortere når du drever den om. Halloen. Jeg lurer på hvor ofte en bør smøre kjeien/kjettingen som drar huletrundt ... Kjede eller hva det heter? Hvor får jeg kjøpt oljen? 8617857[/snapback] Etter annenhver vask sånn circus. Det heter kjedeolje og du får det stort sett overalt, biltema, mcbutikken - you name it. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Halloen. Jeg lurer på hvor ofte en bør smøre kjeien/kjettingen som drar huletrundt ... Kjede eller hva det heter? Hvor får jeg kjøpt oljen? 8617857[/snapback] er vel hvær 3. månde eller no slikt vertfall det moped læreren min sa og smøre olje får du kjøpt på bensinstasjon eller eventuelt Solbergs som du ikke bor så langt unna men et annet spørsmål. Hvor får jeg kjøpt hel syntetisk 2 takts olje , som koster under 160 kr literen ( da snakker jeg om shell statoil ) det er jo pissdyrt ! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) men et annet spørsmål. Hvor får jeg kjøpt hel syntetisk 2 takts olje , som koster under 160 kr literen ( da snakker jeg om shell statoil ) det er jo pissdyrt ! 8617998[/snapback] Har du sjekket Ebay? Endret 15. mai 2007 av -Alex- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå