olaskamsar Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg har kjøpt en ny pc og ønsker å organisere dataene så fornuftig som mulig. Er ganske fersk i gamet... Har lett på internett etter gode råd men har ikke funnet så mye om temaet. Tenker spesielt på hva jeg skal lagre på hvilke harddisk/eller partisjon. Jeg skrev en mer dedaljert beskrivelse av spørsmålet den 29.4 i dette forumet. Har ikke fått noen besvarelse... enda. (Tittel: "Organisering av data på hardiskene (ny pc)"). Kanskje er jeg for utålmodig (nybegynner)... Vet noen om et bedre forum for slike spørsmål? Takker for alle tilbakemeldinger. Har en følelse av at det er viktig å starte riktig med en ny pc... Endret 16. mai 2007 av olaskamsar Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har du f.eks en harddisk på 250gb så lager du en partisjon til xp eller vista..vet ikke hva du skal bruke av os...Altså en partisjon på mellom 20-30 gb til OS og den resten av harddisken til spill,programmer...noe sånt du mener du vil frem til? Lenke til kommentar
olaskamsar Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Takker for tilbakemeldingen.. Jeg er ikke ved pc-en min før lørdag og jeg vet ikke hvor stor den minste partisjonen er. Skal skrive om det i min første tråd på lørdag. (Partisjonen ble laget av ps-data som innstallerte oset m.m...) For å få en ryddig tråd så bør jeg vel hendvende konkrete svar på organisering av data til min første tråd, -der det står mer om emnet; "Organisering av data på harddiskene (ny PC)" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8500872 og svar på spørsmålet om andre forum på denne.. (Tror ps-data har lagt inn alt de har innstallert i den minste partisjonen..) Kommer tilbake til forumet på lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå