ktt Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Når jeg skal gå in på Surround Mixeren kommer det en feilmelding som det står "Fail to initializer Mixer" Hva er problemmet ? Please hjelp meg !!!! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Tror du bør si litt mer om hva slags lydkort du har, hvilket OS osv... Lenke til kommentar
donAld1802 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det tror jeg også. Lenke til kommentar
ktt Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg har Sound Blaster Live lydkort. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg har Sound Blaster Live lydkort. Og Windows XP Lenke til kommentar
hhrek Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei Har Soundblaster live 1024 jeg også, og har akkurat samme problem med å få mixeren til å virke. Har posta problemet på forumet til Creative, og det var faktsisk en fra Creative som begynte å svare, men har til nå ikke hørt mere fra henne og har derfor ikke fått løst problemet. Prøvde å laste ned driverpack for XP. men da dukket det opp et nytt problem, nemlig at filene Ctkbres.dll og Ctsures.dll ikke lenger fantes på pcen. Finner tråden min her http://no.europe.creative.com/support/foru....asp?thre=29062 Har lyd på alle høyttalere, men den er ikke god og så er det denne mixeren da som det ikke går an å få til å fungere! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg fikk dette problemet med mitt 5.1 kort en gang, fant ut at det var fordi jeg hadde lasta ned noen drivere via windows update som gjorde at mikseren krasjet. OS var XP Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg har et SB 4.1 Digital lydkort, samt Win ME. Når jeg skal starte Surround Mixern får jeg opp : Fail to initialize Environmental Audio. Jeg trykker OK så kommer nok en feilmelding opp : Ctsurmix har forårsaket en feil i MFC42.DLL. Hva skyldes dette ? Har lastet ned drivere fra Creative sine hjemmesider, men da finnes ikke Surround Mixern noen steder på min PC. Hva kan en stakkar gjøre ? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det er vel ikke en snarvei du prøver å gå igjennom ? Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Gikk inn på katalogen Creative på C: der fant jeg både Surround Mix logo og snarveien, hverken av disse fungerer. Jeg har lyd i alle høyttalere, men mener at denne mixeren kan forbedre lyden, og at jeg kan endre oppsett etc der...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå