Nekroh Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har neon prøvd dette spillet? Eller spiller det? Et perfekt spill for kjedelige dager Og ja, det er gratis http://www.gunzonline.com/ Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jepp, er selv lvl 8. Kjempemorro tidsfordriv, og du trenger ikke ha noen monsterPC for å kjøre det heller Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Veit Er i lvl 19 nå, hadde en i lvl 24 men så ble alt hacka og slettet Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har spilt det over 1 år nå digger forsatt Husker ikkje vilken level dei forskjellige eg har, men den eg driver og har nå er i 8 eller 9. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er en hacka game ofte på spillet, på expert channel tror jeg. Den er det, deafmatch med 16 folk på shower room (altså det lille området man kan duellere i). mann levler sinnsykt fort der. uansett, hvis noen vil joine en norsk klan så er det bare å spørre meg: red_shinobi Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er få som hacker og hackere blir raskt tatt bort, bruker å gå fram og tebake mellom spille gunz og gjør annet. Men artig spill hvis du greier å spille bra. Tilogmed oppfunnet min egen stil: L-stylen ;P Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hmm, jeg prøvde dette spillet men når jeg kommer inn i en kamp så står bare karen min og spinner automatisk :o Dette gjør at det såklart er umulig å foreta seg noe annet enn å stange i vegger. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hvilken versjon er det folket spiller? den Internasjonale eller Amerikanske(Ijji eller noe)? Endret 3. mai 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Eg spiller på via Ijji for når eg prøvde å spille Internasjonale så gjekk ikkje det. Lenke til kommentar
Nekroh Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg spiller på internasjonale. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ijji sin er jo full av hackere.. Uspillbart. På den internasjonale versionen er det lengre mellom hver gang man ser tydelige tegn til hacking. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har aldri blitt hacket på ijji endå Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 spiller på ijji tror jeg heter zollid Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Du tror du spiller på ijji eller du tror du heter Zollid? Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg tror hoved char'en min heter Zollid. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Liker navnet på char'en din. Vilket level har du den på? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg er lvl 25 på den internasjonale versionen og lvl 10 på Ijji.. nicket er dune1982. Endret 6. mai 2007 av Dune1982 Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har lastet det ned nå, men når eg prøver å starte det skjer det ingenting. Noen som vet grunnen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvorfor, når jeg trykker på noe på tastaturet, skjer det som skal flere sekunder senere? det er jo totalt uspillbart! Musa er helt normal, men tastaturet "lagger" noe grønt. Hvordan kan jeg fikse det..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå