Joachim_F Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har du lyst til å se hva Fallout 3 kunne ha blitt om Black Isle Studios hadde fått fullføre det? Les mer Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 OT: Håper Fallout3 blir for "nytt", håper man kan bruke turnbasert kamp i det minste. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vel, forsøkte dette nå, og vel ... Uferdig var den iallefall. Sikkert morsomt å prøve for fans av serien, men jeg har dessverre ikke spilt noen av de, selv om jeg har enern i hylla. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kommer forøvrig en trailer til det nye Fallout 3, om ett par uker. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kommer forøvrig en trailer til det nye Fallout 3, om ett par uker. 8529121[/snapback] Fett, gleder meg Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) He he dette var artig nytt Skal teste det i *gjesp* morgen... Edit: He he kanskje noen entusiaster setter seg ned og fortsetter utviklingen av interplays Fallout 3! Så når vi omsider får spillet fra Bethesda så har vi allerde spilt det Endret 3. mai 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Var min tankegang også, siden de som modder Fallout-spillene bruker samme utviklingsverktøy som utviklerene brukte. Men tankegangen stoppet når jeg såg at det var ett pre-alpha-build, som bare inneholdte ca. 20 minutter.. Du kan ikke rotere kameraet, ikke går det ann å loade eller save i denne builden heller, så det er litt tvilsomt om du klarer å spille det igjennom builden før det krasjer (tryggest å velge mannlig karakter isåfall). Tror ikke at VanBuren har overlevert resten av de ferdige ingame-assetsene, så dersom noen skal lage en uofisiell Fallout 3, så ligger det mye arbeid fremover. Egentlig liten grunn å downloade denne builden, selv for Fallout-fans. 32 dager til Fallout 3 teaseren kommer nå.. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvor finner jegdownloaden til Fallout? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvor finner jegdownloaden til Fallout? 8533525[/snapback] Her tror jeg er riktig plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg