Hackerboy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Håper spillet aldri kommer ut Liker ikke Spiderman serien Men men det er jo min mening, det er vel nok av dere ungdommer/voksne som ikke har vokst opp enda. Sånn som meg Men Spiderman er rett og slett en dårlig serie. Dyrt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dyrt? Spiderman spillene er vel ikkje noe dyrere enn andre spill på markedet Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Skal si meg enig i at det er mange dårlige spiderman spill ute.. men trender ser ut å ha snudd med spiderman 2.. gleder meg masse til mitt dumper ned i postkasse i hvertfall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Da ble Spiderman 3 SE bestillt fra videogameplus da den tydligvis ble utsatt her i Europa. Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Da ble Spiderman 3 SE bestillt fra videogameplus da den tydligvis ble utsatt her i Europa. 8530551[/snapback] Det var nok lurt.....Tok meg ett par timer fra bestilling til jeg fikk denne mailen: Your order has been updated to the following status. New status: Shipped Please reply to this email if you have any questions Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Var det fra videogame? Edit : viss noen har bestilt fra videogame hva valgte dere som betallings metode?.. PREORDER NOW PAY LATER CREDIT CA, det tok jeg? funker det fint? elr har jeg valgt feil Endret 3. mai 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Skal funke fint det.. jeg benyttet det sist.. men nå skulle det ikke være noe problem uansett.. som nevnt tidligere sendte de min spiderman 3 i dag Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jippi min er på 05/03/2007 Preorder Processing . Hvor langt tid tar det fra sending til jeg mottar den? noen som veit Endret 3. mai 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 vanligvis tar det 3-5 dager... imponerende raskt fra så langt borte Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) snakket med eb games på kvadrat i dag.. de sier at de fikk inn spillet i går... 8528266[/snapback] Tar turen til kvadrat imorgen uansett. Skal ha det spille og noen andre ting. Så viss de ikke har det så er det ikke bomtur uansett. PS: den linken referer også bare til UK og ikke hele europa. Selv om vi som regel har samkjørte lanseringer så kan det være noe i at bare UK blir utsatt. Endret 3. mai 2007 av Bromlexl Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen som har sett noen reviews enda forresten? pleier jo å komme noen dager før spillene kommer i butikken. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er overaskende lite reveiws ute å går. Men siden det skal være en blåkopi av 2ern så er det jo bra uansett Lenke til kommentar
lyon Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 spillet var ute til xbox360 og wii på mandagen på elkjop i notodden... nokså rart.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 kan ikke fatte og forsta at sony gidder og la spider-man franchiset dems bli multi 8528135[/snapback] Hvorfor det? Eksklusive spill er en uting i mine øyne. Unner du ikke de med Nintendo, Xbox eller pc og spille Spiderman 3? En kilde jeg har snakket med sier 18 mai. Håper det skjer før det. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Håper dere likte 2'ern for 3'ern er ikke mye annerledes. Synes selv det blir for kjedelig, har relativt lite kontroll på web swingingen og turboen de har lagt inn er vanskelig å få taket på. Når du i tillegg får missions hvor du skal trykke på en knapp for å heve en kar ut av vannet samtidig som du blir angrepet av andre folk og knappen du skal trykke på er den samme knappen som gjør at du slår så blir det en ganske frustrerende opplevelse. Dette spillet falt ikke i smak. I tillegg så virker hele byen ganske steril. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Da var Collectors edition bestilt fra videogamesplus.ca, siden ingen i nærheten kunne oppdrive det. La med fightnight round 3 også å kom opp i med shipping et beløp nærme 900,- som sikkert ikke var så langt fra det spaceworld ville tatt for bare collectors av spiderman. Får jeg det til uka så blir jeg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fikk du noe sporingsnummer når det ble sendt. Jeg har Preorder Shipped status og ingen sporingsnr på meg =/ Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noen som har sett noen reviews enda forresten? pleier jo å komme noen dager før spillene kommer i butikken. 8531571[/snapback] Grunnen til mangel på reveiws ble tatt opp i nattens on the spot hos gamespot. Der de gjerne ville vise gameplay osv. Men det kunne de ikke grunnet at da ville de fått advokater fra filmselskapet på nakken. Fordi spillet innholder mye info om hva som skjer i filmen osv. Så forvent reveiws i løpet av natten på de fleste sider. Siden de fleste nok er ferdige å annmelde det, de kunne ikke poste det online før filmen kom ut. Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Og der lå Spiderman3 i postkassen min! Heeeelt fra Canada....tok herligheten ett par dager bare....bestillte 3.mai og 420 kroner kostet det meg Da mangler vi bare ett plasmatv....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå