vegavnil Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Argh.. Også bare i europa, er ikke dette typisk? LINK Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Flott hvis det er en bedre port de må jobbe med de siste 2 ukene. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Valgte x360 platformen for dette spillet denne gangen, og det lønte seg, grei tommelfingregel når det gjelder ps3 spill for tiden. legg alltid til 2 veker til en måned på hver lanseringsdato..hehe.. litt synd er det jo.,..filmen er jo sony eid så dette var nok maks uflaks, tipper sony sin plan var og få dette til og klaffe med filmen... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis ikke spillet kommer til EU i morgen, så er det ikke så vanskelig å få bestilt spillet fra US/canada. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Flott hvis det er en bedre port de må jobbe med de siste 2 ukene. 8526925[/snapback] Spillet er ferdigutviklet. Jeg tipper det er forsinkelser/trøbbel i trykkeprosessen eller distribusjonen som har skylda. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Står fortsatt at det kommer i morgen på playstation.com (US), så jeg håper fortsatt på å ha min i løpet av få dager Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 kan ikke fatte og forsta at sony gidder og la spider-man franchiset dems bli multi Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Sony har rettigheten til filmene, activision til spillene.. så sony har ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Sony har rettigheten til filmene, activision til spillene.. så sony har ikke noe med det å gjøre. 8528149[/snapback] da så , men litt teit da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Sony har lite å gjøre med spillet,Activision som styrer med det. Dog dette her er jo ein av de få mulighetene vi har til å få se PS3 fonten på andre spill cover utenom PS3 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Får mitt på søndag. viktig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Sony har rettigheten til filmene, activision til spillene.. så sony har ikke noe med det å gjøre. 8528149[/snapback] Activision har jo kjøpt rettighetene til å lage disse spillene nettopp fra Sony Pictures... Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 snakket med eb games på kvadrat i dag.. de sier at de fikk inn spillet i går... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 På platekompaniet.no står det "i salg fra 25.05".... står samma på wii- versjonen.... snålt.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 snakket med eb games på kvadrat i dag.. de sier at de fikk inn spillet i går... 8528266[/snapback] Sikker på at det var PS3-versjonen? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Til PS3? Rart om de skal holde igjen spill om noen har fått :/ Eller er det ikke bekreftet helt at det faktisk er utsatt? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Til PS3?Rart om de skal holde igjen spill om noen har fått :/ Eller er det ikke bekreftet helt at det faktisk er utsatt? 8528322[/snapback] Det er bekreftet til nettstedet det linkes til innledningsvis, og til Gamer.no, at den europeiske PS3-versjonen utsettes i noen uker. Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Står fortsatt at det kommer i morgen på playstation.com (US), så jeg håper fortsatt på å ha min i løpet av få dager 8528128[/snapback] Bestillte min kopi fra canada 5 min før jeg leste denne tråden Da har jeg spillet (forhåpentligvis) innen neste uke....og til rett i overkant av 400 kroner! Håper det ordner seg her i Europa......Er ikke kjekt å vente på noe gøy.....De som sier: "Den som venter på noe godt osv", vet ikke hva de snakker om Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kan bekrefte at US versjon ikke er utsatt, da min ble sendt nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå