Bakkem Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Haha, enig at det hadde vært bedre om han hadde fjernet Guttorm =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er ikke det etternavnet hans da? Går det an å fjerne det? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vi venter i spenning på om folkeregisteret godtar navnet... hw.no får holde oss oppdatert da! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vi venter i spenning på om folkeregisteret godtar navnet... hw.no får holde oss oppdatert da! 8528701[/snapback] Når de godtar takk skal du ha og værsågod så burde da dette bli godkjent Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er ikke det etternavnet hans da? Går det an å fjerne det? 8528506[/snapback] Har ikke hørt om noen som har fjernet etternavn, bare fornavn. F.eks. Teller Jeg lo når jeg hørte "Lasse Nøff", og det er det jeg føler skal til for å vinne. At folk trekker på smilebåndet. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 De har jo godtatt Luke Skywalker. * Dinosaur og Filli bom bom bom(noe slikt). Er nesten 100% sikkert at han får hete det. Kan jo skifte mellomnavn navn til "Tux" eller "GNU" kanskje Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg skjønner ikke helt poenget med bytte navn. 2000,- det er Utrolig lite penger det er snakk om i dette tilfelle. Når pengene er brukt opp, hvilke minner har man til det nye navnet og pengene man fikk for det? ehh. brukte 2000,- på cola og sjokolade... litt teit syns jeg Lenke til kommentar
no___________ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg skjønner ikke helt poenget med bytte navn. 2000,- det er Utrolig lite penger det er snakk om i dette tilfelle. Når pengene er brukt opp, hvilke minner har man til det nye navnet og pengene man fikk for det? ehh. brukte 2000,- på cola og sjokolade... litt teit syns jeg 8532416[/snapback] Er ikke sånn at du bruker mellom navnet så ofte. Er ikke permament heller Kanskje han gjor det for fun eller noe *shrug* Ingen så vet. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er noen dusin folk i landet som har Balle til etternavn (og det er nok en veldig god og logisk historie bak akkurat det etternavnet, for alt jeg vet kan det være utenlandsk), så jeg syntes ikke Nøff var noe gæli Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Og for en historie du har på fest da? ikke dårlig for 2000 spenn (og når de godtar "keikoburger" eller hva det nå var, så bør vell Nøff også passere iallefall som mellomnavn ) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250628 Endret 4. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Dersom mindre enn 200 stykker heter det til etternavn. Så må alle godkjenne navneskiftet ditt før du kan ta det. Finnes ikke noen slik regel for mellomnavn. Tror uansett du bare kan skifte engang i året. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Tror uansett du bare kan skifte engang i året. Prøv 10 år Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jaja, får vel gratulere med navnevalget. Litt synd at ikke Bukkake vant frem, et utmerket navn som er så lett å assosiere med et skikkelig godt bakverk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Haha, enig at det hadde vært bedre om han hadde fjernet Guttorm =) 8528479[/snapback] Was? Er det noe galt med det eller? Heldigvis er mitt et aka Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Noen som har en head-up angående navnet? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 La meg bli den første til å gratulere deg Mr. Nøff! :!: Lenke til kommentar
Dittolele Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 La meg bli den første til å gratulere deg Mr. Nøff! :!: Tror ikke du er den første akkurat Men takk skal du ha;) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hehe... jeg var den første i denne tråden da... men skjønner at jeg ikke var den første nei. hehe... du får ha lykke til i fremtiden i hvertfall! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Gratulerer! Det var et litt uklart bilde. Har du et digitalkamera tilgjengelig? Ett med makroknapp: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå