Dahl Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Lasse Guttorm solgte mellomnavnet sitt på eBay, og forumbrukerne fikk mulighet til å stemme frem hans nye navn. Les mer Lenke til kommentar
CIder Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Egentlig en av de aller kjedeligste navneforslagene som vant da. Men regner med Lasse puster lettet ut nå fordi det kunne jo endt atskillig verre.... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Haha, veit jeg lo godt da jeg så dette! MEn det kunne jo blitt noe litt sykere enn Lasse nøff, selv om det var ganske morsomt og jeg må innrømme jeg trakk litt på smilebåndet da jeg leste det. edit: Den gang da Endret 3. mai 2007 av Tim Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Men nøff? "Eller" eller "finemuggerforresten" var jo overlegen. :< Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Når jeg tenker over det er "finemuggerforresten" nesten så morsomt at jeg kan betale mere enn vinneren for at han skal bytte til det. Deretter bli med han litt rundt på steder hvor han må si navnet sitt. Tror det er en del sneller som får bakoversveis! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Syns det ble et bra navn Nyheten er også på msn nyheter, slik at han får da litt blest. Forumet er også nevnt, fint med gratis reklame Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Både nettavisen og Teknofil har fått med seg saken. (dog, forvekslet litt mellom moderator og administrator, men men). Gøy at saken har fått så mye oppmerksomhet i media. Før auksjonen var ferdig skrev også Dagbladet og VG om saken. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er navnet innvilget? Daniel Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva skjer med verden, spør nå jeg Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Man kan nesten lure på om avtemingen var "fikset" da mellomnavnet ble så "streit" som det ble Endret 3. mai 2007 av Manuel Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Man kan nesten lure på om avtemingen var "fikset" da mellomnavnet ble så "streit" som det ble 8526563[/snapback] Ja, 2000kr for aa faa en til aa skifte til noeff var kjedelig. Lasse finemuggerforresten Guttorm hadde derimot vaert verdt pengene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tror ikke det er saken... Synes Lasse Nøff er tøft, jeg Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 nøff er bra siden han hetter lasse til fornavn, hvor mange vil tenke nasse nøff så den var morsom. finemuggerforresten hadde vært mer pinelig men syntes ikke den var like morsom. Lenke til kommentar
Magnulus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Lasse Nøff. Classy referanse. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 nøff er bra siden han hetter lasse til fornavn, hvor mange vil tenke nasse nøff så den var morsom.finemuggerforresten hadde vært mer pinelig men syntes ikke den var like morsom. 8526643[/snapback] Lasse Nøff er humoristisk nok til at han kan bruke det til daglig. Finemuggerforresten hadde nok blitt like aktivt brukt som mitt mellomnavn, altså ikke i det heletatt. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 bleh, nøff er jo heilt ubrukeleg. For det første så er det ingen i utlandet som bryr seg, dessuten så forsvinner ø'en ganske snart. Så det blir nok Lasse Noff om eit par år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg mistenker at Lasse har laget en del profiler på HW.no og stemt på det letteste alternativet. Det hele er en konspirasjon Tikk-Takk-Tikk-Takk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Så det blir nok Lasse Noff om eit par år. Høres ut som en so er forkjøla som prøver forgjeves og presse fram en "Lappe Loff" Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Synd ingen foreslo ;DROP DATABASE; som mellomnavn... Hadde vært litt spennende å sett om diverse servere rundtomkring hadde taklet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå