PiaJenta Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen som har en ide til bacheloroppgave til meg? Jeg studerer multimedieteknologi og vil gjerne ha en spennende bacheloroppgave til neste år.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tja, jeg skrev i sin tid bacheloroppgave om hvordan fototeknologiens utvikling har påvirket krigsfotografi siden 1839 og til i dag. Hadde noe slikt vært noe for deg? Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Det hørtes jo faktisk ganske bra ut det. Men hva skrev du om dA? Skrev du liksom om hva som har skjedd med bilder generelt eller skrev du om krigsbilder bare? Er det mye å skrive om det da? Det var en veldig god ide asså Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det begynner å bli en stund siden, så jeg husker ikke helt, men jeg undersøkte hva slags teknologi som var tilgjengelig til enhver tid i fotohistorien og hvordan den påvirket hvilke muligheter krigsfotografer hadde og hvordan de utnyttet dem. Til å begynne med var ikke emulsjonene raske nok, så de kunne bare ta bilder av ting som sto stille, og måtte ha med seg mørkeromsvogner og derfor kom de ofte for sent til the action. Senere, når blitzen ble oppfunnet var det andre muligheter, kameraene ble mindre og hendigere, og så videre. Jeg så selvsagt også på masse bilder og eksempler og skrev om dem. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Masse andre poster med samme emne. Stenges. Ta det her istedet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759301&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg