Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til kjøp av bilstereo

Anbefalte innlegg

Hei, da jeg hører endel lydbøker er det avgjørende at når jeg starter bilen starter cd spilleren der hvor jeg var kommet til i boken.

Den spilleren jeg har nå starter fra begynnelsen på CD ' en hver gang... dette er irriterende.

Jeg vil også gjerne at spilleren gjør det samme med mp3 filer starter der jeg avsluttet, og ikke starter på begynnelsen av mp3 cd'en hver gang.

Er det noen somhar noe erfaring med dette og vet om spiller som takler dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De aller fleste spillere som du får kjøpt nå til dags starter vel der de stoppet (?)..

Er du ute etter en ekstremt billig spiller, eller en med masse linjeutganger og stash så du har mulighet til å bygge annlegg? :p

Lenke til kommentar
Ikke sikkert han trenger å kjøpe ny spiller en gang. For meg høres det ut som om den gule kabelen ikke er koblet til batteriet.

Kan du sjekke dette?

8526493[/snapback]

takk skal sjekke det imorgen når det er lyst.

Lenke til kommentar
Ikke sikkert han trenger å kjøpe ny spiller en gang. For meg høres det ut som om den gule kabelen ikke er koblet til batteriet.

Kan du sjekke dette?

8526493[/snapback]

takk skal sjekke det imorgen når det er lyst.

8531343[/snapback]

Takk, dere satt meg på sporet.

Jeg har passat, der er det ikke standsrd farger,,, dermed ingen gul kabel.

Jeg byttet om 2 kabler i kontakten som er org. i passaten. rød/hvit kabel byttes om med rød/brun voala så virker det som jeg vil. Takk som satt meg på riktig spor:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...