olaven Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei, har en bærbar HP TX1020 med Vista Premium. Problemet er at når jeg lukker skjermen, og så åpner den igjen, "oppdaterer" bildet seg. Det virker som om skjermen må skru seg på igjen. Da "flimrer" bildet litt, det kommer ofte feil oppløsning, og av og til må jeg trykke på "fn" og "f4" samtidig for at skjermen skal skru seg på. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe dette? Har allerede valgt at pcen ikke skal gjøre noe når skjermen lukkes. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei, har en bærbar HP TX1020 med Vista Premium. Problemet er at når jeg lukker skjermen, og så åpner den igjen, "oppdaterer" bildet seg. Det virker som om skjermen må skru seg på igjen. Da "flimrer" bildet litt, det kommer ofte feil oppløsning, og av og til må jeg trykke på "fn" og "f4" samtidig for at skjermen skal skru seg på. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe dette? Har allerede valgt at pcen ikke skal gjøre noe når skjermen lukkes. 8526259[/snapback] Dette er nok driveren som tuller. Dette kan bli ordnet med nyere drivere, eller drivere som kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå