Gå til innhold

Hvilken musikkgenre liker du?

Hvilken musikkgenre liker du?  

1 stemme

1. 1. Hvilken musikkgenre liker du?

• Annet
      19
    • Jazz
      8
    • Listepop
      2
    • Techno
      22
    • Hardrock
      30
    • Rap
      6

Anbefalte innlegg

Trance og techno er definitivt ikke det samme! Fysj! Dette to veldig forskjellige musikksjangere. Jeg foretrekker trance, techno er litt bump,bump bumpidibump *ypp neger som ypper i høyhastighet i bakgrunnen* (ikke rasistisk ment altså), bump, bump. Trance fokuserer mer på ehm det melodiske, elektronisk (joa *all* musikk er elektronisk nå til dags) skapte melodier. Derfor passer musikken uansett hvilken humør man er i.

Jeg hører ikke på rock eller heavy-metal, men smaken er som baken. Kanskje den musikken er litt mer ehm "skadefro" (ikke skyt meg nå), og passer til f.eks quake. I dette tilfellet så passer musikken veldig bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trance. da mener jeg de beste. dårlig trance der samme beat gjentar seg gjennom flere minutter er veldig dårlig. men hører dere en skikkelig låt, regner jeg med at de fleste ville ha sagt at trance er dødsbra!

Det er ikke noe som heter bra trance :evil:

Trance oser av dårlig kvalitet !! Det gjelder også "nesten" all elektronisk musikk, det finnes jo noen unntak ;)

Synes jeg da, men min mening har jo egentlig ingen si for dere :roll:

Lenke til kommentar
Trash metal > Dimmu Borgir > Digg > :D

øhm Trash betyr Søppel og det finnes ingen sjanger som heter Trash metal, derimot er det en som heter thrash metal (merk den ekstra h'en).

Dimmu Borgir er på ingen måte thrash metal heller. Dimmu må kalles symfonisk black metal elns.

thrash metal = Slayer, (gammel) Metallica, Megadeth, Annihilator og Anthrax :)

Lenke til kommentar
trance. da mener jeg de beste. dårlig trance der samme beat gjentar seg gjennom flere minutter er veldig dårlig. men hører dere en skikkelig låt, regner jeg med at de fleste ville ha sagt at trance er dødsbra!

Veldig bra argumentering, keep it up!

<sukk>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...