Gå til innhold

Hvilken musikkgenre liker du?


Hvilken musikkgenre liker du?  

1 stemme

  1. 1. Hvilken musikkgenre liker du?

    • Annet
      19
    • Jazz
      8
    • Listepop
      2
    • Techno
      22
    • Hardrock
      30
    • Rap
      6


Anbefalte innlegg

Stemte på RAP siden 70% av musikken eg har er RAP men eller går det i R&B, Jazz (gamle typen), Drum&bass, love songs(lol), og noen rocke sanger og annet.

 

BTW er det noen som vet ka de rolige sangene til metallica heter? eg vet om NOTHING ELSE MATTERS men vet at de har flere slike sanger. Den var en annen som fra de eg hørte på radio som var kul men de sa ikke ka sangen het.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med deg KimCOm, men når det er sagt skjønner jeg godt at folk som ikke er noe inne i elektronisk musikk ikke forstår forskjellene så godt. Det er vel noe av det samme som at jeg kan si at rock er rock, siden jeg ikke har spesielt god peiling på de forskjellige undersjangerne (eller gidder å bry meg). Likevel, "techno" burde helt klart byttes ut med "elektronisk musikk" eller noe liknende.

Lenke til kommentar

 

Er du helt på jordet mann??? Trance undet techno?!?? Trance har ingenting med techno å gjøre, og det vil være blasfemi å påstå noe annet.

 

- Judaz -

 

se, blasfemi :p

 

Seriøst, det finnes ikke noe fasitsvar på hvordan sjangrene skal kategorieseres eller defineres. Selv har jeg definert det ca slik Audiogalaxy gjør, men ikke helt på samme måte. Jeg sliter godt med hva jeg skal bruke som samlebegrep på techno, trance etc. Har prøvd å bare si elektronisk, men det funker dårlig. Folk fatter ikke at både trance og techno skal inn der. Techno er det som funker best, helt til jeg måter trance-horer som ikke godtar at jeg stapper trance, house mm ned i en stor sekk og kaller den "techno".

Lenke til kommentar

Diverse variasjoner av HOUSE for alle penga! Nevner i fleng, discohouse :D , proghouse, groovy house osv osv.

 

Kommersiell techno sånn som galaxee med videre har jeg svært lite til overs for. Da hopper jeg heller på rnb, punk osv, altså! Faen ta dårlige 5-minutter-snekra-synth-tjene-penger-fjortiss-hore-musikk!

 

( Men altså, husmusikk :D )

 

Snurrer jo litt selv også...

 

bfisk

 

===

ed: hahea=) fa3n blir endra til skitt, og h0re blir endra til yrkeskvinne. morsomt :p

Lenke til kommentar

Dere har jo glemt det viktigste... vakreste i verden...musikken av musikk Hvor er OPERA vote knappen? :lol:

 

Let it be Techno!

 

-liker egerntli alt men må være i riktig stemning/humør når jeg hører på det...det er teit å bare si man liker EN type musikk for det tror jeg ikke noen gjør.

Lenke til kommentar
Green Day er ikke ska punk(beregner det er ska punk folk snakker om og ikke reggae ska'en). Green Day er punk rock / pop punk.

 

Typiske ska punk bands er Goldfinger, Less Than Jake og Reel Big Fish

 

Takk Anders!! Befriende å se at folk faktisk vet va de snakker om! Og å plassere punk under hardrock? Nei det blir for dumt....

 

Tidlig Goldfinger var litt ska..nyere album mer og mer punk rock/pop punk! Men fremdeles veldig bra...

Lenke til kommentar

det er igrunnen mangen som kan betegnes som rolige. jeg tror du vil like disse, som har blitt spilt endel på radio. f.eks: Unforgiven, Unforgiven II, Low Man's Lyric, Mama Said (frysninger), Turn the Page, Until it sleeps, Hero of the day.

 

fyr opp kazaa gutt :) si ifra hvis du vil ha noen flere tips

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...