Joachim_F Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 I Fracture får vi ta del i en amerikansk borgerkrig, med heftige fremtidsvåpen og muligheten til å forandre terrenget rundt oss. Les mer Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Rart hvordan spillprodusenter lover at ting skal bli bedre og bedre på grunn av bedre konsollteknologi osv osv. For min del driter jeg i om jeg kan telle vortene eller fregnene på soldatene sålenge spillet er bra! Gameplay.. Monkey island, DOTT og full throttle. *savne* Riktignok ikke strategispill men var da Lucasarts som lagde de, og jeg lever fremdeles i håp om oppfølgere. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 MotorStorm er et fint eksempel på hvordan fysikk er en viktig del av gameplay Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Mulig det, men spillet i seg selv er jo fantastisk kjedelig. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Mye god ord om spillet, men stiller meg skeptisk. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Høres rått ut! Men ikke til pc? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Virker som om stadig færre produkter fra LucasArts kommer til PC - de prioriterer åpenbart konsoller istedet. Synes de burde ha et snev av lojalitet ovenfor den plattformen som har bidratt mest til at LA har vokst seg stort som spillselskap. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Spillet minnet meg øyeblikkelig om Deus Ex Invicible War. Men det hørtes litt kult ut. Endret 3. mai 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Muligens piratkopiering som hindrer dem i å lansere et single-player spill som dette til PC. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Med en gang så det ut som "Crackdown-menn" på et Halo-map. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Høres bra ut, men hittils høres det bare bra ut... Vi får se hvordan det egentlig blir senere = ). Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 ...ikke hadde vært mulig med den forrige konsollteknologien... Da får vi håpe at ødelegelsen blir endel bedre enn Red Faction som faktisk kjørte på alle forrige genrasjon spillkonsollet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg