intox_neb Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er ute etter et rimelig x1950 pro kort som samtidig er støysvakt, er utrolig sensitiv for bråkete vifter! Noen gode tips? Btw, er ikke x1950 å regne som "mest for pengene" nå om dagen? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Uten tvil denne: PowerColor Radeon X1950 Pro SCS3 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dersom du bruker et vifteløst skjermkort så bør du ha et kabinett med god luftsirkulasjon. Skal du ha et som er støysvakt men med innebygget vifte så kan jeg anbefale HIS X1950 Pro. Så vidt jeg vet bruker dette kortet en stillegående kjøleløsning designet av Arctic Cooling. Jeg regner med det er PCI Express du skal ha? Det er ihvertfall hva jeg har linket til. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Endte opp med dette https://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=162560 grunnet pris og tilbakemeldinger om at det var et stille kort. Takk for gode tips! Btw, har kjøpt passivt kjølt skjermkort for siste gang, er en grunn til at jeg skal ha meg nytt skjermkort nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå