Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når hun betyr mer enn livet selv..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fullt klar over at jeg bør gi henne litt tid til å samle seg, så prøver å ikke bli for masete. Om jeg prøver å ikke sende mld, ringe eller skrive til henne på msn, så som sagt, blir det bare at jeg savner henne og sprekker.

Hun skriver ikke til meg, sender ikke melding, ringer ikke.. Ingenting.

Vil bare at hun skal verdsette meg litt mer, sette litt mer pris på at jeg virkelig prøver..

Lenke til kommentar
Les ordentlig, jeg har prøvd, og det ender med at jeg "sprekker" og tar kontakt.

Elsker henne for mye, og savner henne for mye til å la det gå lang tid mellom hver gang

8558953[/snapback]

Demp tonen litt!

Om du ikke klarer å gjennomføre tipsene vi gir så må det være ditt problem. Slik jeg ser det er det eneste muligheten du har til å finne ut om hun liker deg. Høres ut som om hun begynner å bli lei, så da må du finne ut om det stemmer. Det hjelper ikke hvor mye du enn elsker henne, om hun ikke elsker deg tilbake!

Lenke til kommentar

Sorry, hadde det travelt når jeg skrev den forrige posten, så tenkte ikke så mye over det.

Vel, sa det til henne idag, hva jeg følte osv. og jeg fikk vel det svaret jeg ville ha..

Selv om hun ikke viser det eller skriver/sier det, så betyr ikke det at hun ikke elsker meg, for det sier hun at hun gjør, og det vet jeg hun gjør. :)

Lenke til kommentar

Kristine says:

"Hun leste denne posten btw, visste faen ikke at hun drev og loka innpå her

Håper hun ikke leser denne iaff, men har gått såpass tid nå at jeg satser på at hun ikke forfølger saken"

Kristine says:

det va synd

Isj, kommer meg visst ikke unna :ermm:

Får vel bare slutte å spørre om råd her, å uttrykke følelsene mine. Skal rett og slett bare konfrontere henne med det neste gang :tease:

Anyway, vet at hun bryr seg nå, og har klarert det med henne. :roll:

Lenke til kommentar

hehe, er sånn med kjæresten min også. er sjeldent hun tar initiativ, men jeg vet at hun er glad i meg og like forelsket som jeg. Ord er ikke alt. mange viser følelser gjennom feks et kyss, eller bare et blikk...

Prøv å ikke vær for mye for henne. Hun er sårbar akkurat nå, og det må du forstå. Du har en dårlig fortid når det gjelder damer, men det er det INGENTING å gjøre ved. Det er desverre bare å godt at shit happens, du må bare leve videre. Det er klart at du ikke vil gjenta noe som har skjedd, men dette er en ny dame.

Uansett hvor fristende det er, så tviler jeg på at løsningen er å sette seg på kne og erklære din evige kjærlighet. Hun trenger time & space!

lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...