dico Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Her er nok en tråd om hjelp til valg av komponenter. Monteringen tror jeg kanskje skal gå rimelig greit. Men valget av komponenter er det litt værre med ettersom jeg er ganske så blank på dette feltet. Jeg har en Audi Avant (stv.) 1,8 96-mod. Nå er det kun orginal høytalerne som er montert. Jeg jobber også som lærling, så jeg er ute etter et økonomisk anlegg som gir god lyd. Er ikke "så" kresn på lyden. Maks pris for komplett ca. 8000 kr. Noen spørsmål jeg har: - Holder det om jeg bare bytter ut orginal høytalerne i front og setter inn en sub bak? - Er det noen vits i å sette inn 3 veis høytalere bak? Må jeg bygge kasser til 3 veis høytalerne om jeg har de bak sammens med en sub i en stasjonsvogn? - Trenger jeg forsterker til frontsettet når jeg bytter det ut? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kjøp et godt komponentsett foran og en god cd-spiller. Høyttalerne kan kjøres på cd-spiller til du får råd til forsterker Lenke til kommentar
dico Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har sett litt på dette nå: http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1492 . ...Fleksible monteringsalternativer for diskanten. utstyr for overflatemontering og innfelling følger med. Men noen som vet hvor de skal være? 10, 13, 17 cm...? Har en høyttaler nede og en diskant oppe ved døren. Er det noen standard størrelser på dette? Alle diskanter like? Eller må jeg måle selv? Her er alle 13cm sortert etter pris: http://bilradiospesialisten.no/prodliste.p...er=pris&vei=opp . Er takknemmelige om noen gidder å ta en kjapp titt og kanskje anbefale noe. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg vill gått på: www.morel.no å sett på morel www.installbay.no å sett på Soundstream eller Hertz www.iceaudio.no å sett på focal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå