Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei I skolesammenheng søker jeg publiseringsprogrammer for websider, a-la noe hvor man enkelt kan skrive nyheter i en slags "editor" for så å trykke "publiser" og da at det du skrev så kan sees på ei evt. side man har på nett. En ganske simpel forklaring, men det forstås nok. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har du prøvd Wordpress? Veldig enkelt å sette opp imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har du prøvd Wordpress?Veldig enkelt å sette opp imo. 8525988[/snapback] Hmm Kanskje det er noen som kan fortelle meg hva jeg skal skrive som "db_host" ? Jeg har plass på 110mb.com. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg tipper det vil fungere med "localhost" vist ikke, ta kontakt med hosten din og spør Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kanskje det er noen som kan fortelle meg hva jeg skal skrive som "db_host" ? Jeg har plass på 110mb.com.8526174[/snapback] Skjekk FAQ eller Help på siden. Det står garantert der Lenke til kommentar
gather Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis du ikke har database tilgjengelig på ditt webhotell kan du enten finne deg en annen host eller benytten leverandør som gir deg wordpress out of box Tror det er nevnt noen slike her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=665422 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå