fox Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gleder meg!! Skal uansett sitte og vente til 3tiden, så null problem Håper at de har beholdt det gode, gamle fallout! Eller blir jeg virkelig, virkelig forbannet Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Dette blir spennende.. Nå er det ikke lenge igjen.. Utviklerne legger hvertfall press på seg selv med nedtelling.. Jeg har hvertfall fått høyere og høyere forventninger desto nærmere null vi har kommet... Håper bare at jeg blir posetivt overrasket av teaseren.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gleder meg så sinnssykt! Håper man kan bruke turnbasert kamp om man vil. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tviler sterkt på at det blir med unger i spillet. Vold mot unger i spill er mye mer sett negativt på nå enn det var på den tiden Fallout2 kom ut. 8778503[/snapback] Jeg frykter dette. Det er et tegn på at de frykter flaming fra sinte foreldre, boikotter fra kristenradikale og rettslige høringer med han skrudde advokaten som hater spill. Dessuten å tillate spillet for alle betyr også mer penger i kassa. Jo mer luguber og amoralsk action en kan pakkke inn i et spill jo større er sjangsene for at vi får et godt spill. Merk heller spillet MATURE eller best ADULTS ONLY. Ikke noe vinglete TEEN eller EVERYONE. Gjør de sistnevnte får vi et slapt produkt tror jeg. Hva er vel kunsten når den ikke provoserer? Lenke til kommentar
Giffy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Oh boy oh boy! Gleder meg sånn til å spille et nytt fallout rpg Har ikke prøvd meg på tactics eller BoS pga at det virker som det var store nedturer. Håper FO3, ikke går i den samme fella. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tactics er bra, ikke like bra historie som enern og toern, men absolutt verdt å få med seg.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Blir nok å sjekke i morra tidlig, er ikke vits å stresse ^^ Lenke til kommentar
nasum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Oh boy oh boy! Gleder meg sånn til å spille et nytt fallout rpg Har ikke prøvd meg på tactics eller BoS pga at det virker som det var store nedturer. Håper FO3, ikke går i den samme fella. 8780020[/snapback] Tactics funker, men hold deg for all del langt unna BOS. Det er tidenes mest skuffende spill tror jeg. Kjøpte det uten engang å lese en anmeldelse av det, og det var ikke rent lite sint og skuffet jeg ble. Det er vel det eneste spillet jeg fysisk har ødelagt Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva er BOS? Og har det noe med Fallout å gjøre? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva er BOS? Og har det noe med Fallout å gjøre? 8781262[/snapback] Brotherhood of Steel ^^ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hva er BOS? Og har det noe med Fallout å gjøre? 8781262[/snapback] Ikke verdt å spille. edit: fant et annet bilde Endret 4. juni 2007 av Zippio Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hva er BOS? Og har det noe med Fallout å gjøre? 8781262[/snapback] Brotherhood of Steel ^^ 8781337[/snapback] Ahhhh! Så det forgeår i samme verden altså? Må nesten lære litt mer om konseptet. Edit: Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. Så Fallout Tactics og BOS er det samme? Trodde det var to ulike spill jeg Ble litt forvirret. Har aldri prøvd meg på Tactics. Endret 4. juni 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 zippio, kan ikke se bildet som du har linket til.. Bruker firefox Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Får virkelig håpe at Fallout3 ikke er bygd opp like ille som Oblivion var. Jeg vil kunne løpe rundt i wastelandet og måtte jakte på mat og finne vann for å kunne overleve om jeg ønsker det. I Oblivion var jo alle byene 5 minutter unna hverandre, så var aldri noen vits å løpe rundt i skogen og jakte på mat, det ødela hele det 'survivor' preget man fikk i Morrowind. Håper også at de ikke har så dårlige thugs og raiders som i Oblivion, som sitter og gjemmer seg bak en stein og sier "Penga eller livet.", men at de faktisk lager et ambush, og skyter først, spør senere, og at vi kan gjøre det samme mot dem, eller mot karavanner som drar mellom byene. Se for dere dette; Man sitter bak en ruine av et lite bygg i ødemarken, ser en karavanne med et par vakter komme gående, og mens de er i ferd med å passere kaster man en granat på de fremste vaktene, og spretter frem bak de andre og skyter de i ryggen mens de er opptatt med å ta dekning fra eksplosjonen fra granaten man kastet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Edit:Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. Så Fallout Tactics og BOS er det samme? Trodde det var to ulike spill jeg Ble litt forvirret. Har aldri prøvd meg på Tactics. Det er to ulike spill. Fallout: Tactics = Et spill hvor man jobber i BoS og gjør diverse oppdrag og jobber seg opp i rang. Fallout: BoS er et konsoll spill som ble lagd for å melke Fallout navnet. Har ikke prøvd det selv, så kan ikke si noe mer om det. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Edit:Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. Så Fallout Tactics og BOS er det samme? Trodde det var to ulike spill jeg Ble litt forvirret. Har aldri prøvd meg på Tactics. Det er to ulike spill. Fallout: Tactics = Et spill hvor man jobber i BoS og gjør diverse oppdrag og jobber seg opp i rang. Fallout: BoS er et konsoll spill som ble lagd for å melke Fallout navnet. Har ikke prøvd det selv, så kan ikke si noe mer om det. 8781528[/snapback] Gud jeg blir forvirret! Takk Akkurat slik som med den konsollversjonen av Baldurs Gate. Jeg ble helt i fyr og flamme da jeg oppdaget at det var mer Baldurs Gate. Ble like skuffet da jeg fant ut at det var noe møl laget for å tjene penger på navnet til konsoll. Husker ikke navnet på spillet engang. Endret 4. juni 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Får virkelig håpe at Fallout3 ikke er bygd opp like ille som Oblivion var. Jeg vil kunne løpe rundt i wastelandet og måtte jakte på mat og finne vann for å kunne overleve om jeg ønsker det. I Oblivion var jo alle byene 5 minutter unna hverandre, så var aldri noen vits å løpe rundt i skogen og jakte på mat, det ødela hele det 'survivor' preget man fikk i Morrowind. Håper også at de ikke har så dårlige thugs og raiders som i Oblivion, som sitter og gjemmer seg bak en stein og sier "Penga eller livet.", men at de faktisk lager et ambush, og skyter først, spør senere, og at vi kan gjøre det samme mot dem, eller mot karavanner som drar mellom byene. Se for dere dette; Man sitter bak en ruine av et lite bygg i ødemarken, ser en karavanne med et par vakter komme gående, og mens de er i ferd med å passere kaster man en granat på de fremste vaktene, og spretter frem bak de andre og skyter de i ryggen mens de er opptatt med å ta dekning fra eksplosjonen fra granaten man kastet. 8781523[/snapback] Enig, så enig!! Det beste ved Fallout 2, er jo at du må kjempe for å overleve. Husker denne tiden jeg var helt newbie og løpte by til by bare for å finne en bestemt ammo som var utrolig vanskelig å finne.. Hvis det blir som oblibion, vil jeg kjede meg i hjel. Lett å få tak i ting du trenger, lett å ordne med ammo(piler), lett å løse konflikt osv Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg var faktisk ikke klar over at FO3 var på vei, ei heller at folk har sittet og ventet på teaseren i en mnd nå Genialt å legge merke til dette bare TIMER før den sendes live, så har jeg sluppet og sitte å vente i spenning FO1/2 er noe av de mest geniale spillene jeg har spilt (den gang), spilte igjennom FO2 her i mars og det var ikke det helt store lengre. Tviler ærlig jabba på at dere som spilte FO1/2 når det var nytt kommer til å bli positivt overraska, dere har sittet og bygd opp en forventning i 8 (ca?) år nå Det skiftet fra 02 til 01 ca klokken 00:00 norsk tid i natt, så regner med at den går fra 01 til 00 dager igjen klokken 00:00 i natt. 8779037[/snapback] dette var nok fordi det bare er en counter som viser antall dager, i forhold til dato, som er igjen, og da klokka ble 00.00 skifta datoen hos deg over til "1 dag igjen" Tviler og på at de faktisk har satt opp et skript som gjør teaseren tilgjengelig på sekundet klokka 00.00 norsk tid i natt Endret 4. juni 2007 av Jokque Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Enig, så enig!! Det beste ved Fallout 2, er jo at du må kjempe for å overleve. Husker denne tiden jeg var helt newbie og løpte by til by bare for å finne en bestemt ammo som var utrolig vanskelig å finne.. Hvis det blir som oblibion, vil jeg kjede meg i hjel. Lett å få tak i ting du trenger, lett å ordne med ammo(piler), lett å løse konflikt osv Fullstendig enig med Fox og Vrengtpolvott. Er gøy når du må kjempe litt for godsakene. Problemet med mange spill av nyere dato er at alt skal være så intuitivt og glattpolert til fingerspissene slik at en 5 åring skal kunne spille spillet. Det er ikke bare nerder som spiller idag. Det er også de som liker å lene seg tilnake i en sofa med beina på bordet og en kontroll i hendene. De vil ha kjapp action. Blir ikke mye dybde og tålmodighetsspilling da. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg håper virkelig at de har klart å fange den dystre, men også ironiske stemningen Fallout spillene har. Uten den vil ikke Fallout3 være Fallout i mine øyne! =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå