fox Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Gleder meg veldig! Tror ikke at de vil skuffe oss i denne gangen.. Elsker bilde nr 3, man kan se at det er en liten by(eller hva dere kaller det) i båten. Og bildet 4, det gir meg god følelse og lar meg å mimre litt Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Nytt bilde nå, veldig tøft Er ikke det en eller annen senat bygning? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg tror spillet blir veldig bra. Håper det hvert fall . Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det man også må tenke på, er at etter at Bioware ble lagt ned, så var Fallout3 fucked, bare de hadde klart å lage Fallout3 til et virkelig Fallout spill, så da kan umulig Bethesda virkelig lage et så ille spill ettersom det allerede var fucked fra starten av Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Håper de klarer å holde spill kvaliteten fortsatt på topp. Synd å ødelegge "rykte" til 2 av de beste RPG spillene som er. Håper bare på det beste. Teaser: 07 days Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det man også må tenke på, er at etter at Bioware ble lagt ned, så var Fallout3 fucked, bare de hadde klart å lage Fallout3 til et virkelig Fallout spill, så da kan umulig Bethesda virkelig lage et så ille spill ettersom det allerede var fucked fra starten av 8733747[/snapback] Jeg skjønner ikke? Er det ikke Interplay du mener? Det var jo interplay som lagde fallout 3 under kodenavnet Van Buren. De ble lagt ned og lisensen gikk videre til Bethesda. Bioware eksisterer jo fortsatt i dag, og så vidt jeg vet så har de ikke hatt noe med fallout spillene å gjøre. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det var Black Isle Studios som lagde Fallout, de spesialiserte seg på RPG og var en del av Interplay. Interplay fungerte kun som utgiver. Etter Fallout så gikk mesteparten av de som var med på FO over til et nytt selskap som het troika, som senere ble lagt ned. Mange av de som engang var hos Black Isle er nå hos Obsidian. Det var Interplay som la ned Black Isle studios når de drev med Van Buren (F3) og inngikk etterpå en avtale om at Vivendi skulle gi ut Interplay sine spill. Rett etter dette ble Interplay kjøpt opp av ett annet selskap, og det var det. Mener det skal være noenlunde riktig i hvertfall.. fritt etter hukommelsen nå midt på natta Når det gjelder bildet er det fra Washington D.C. -Den monolitten øverst til venstre er Washington Monument. -Den bygningen midt i bildet ca. er Jefferson Memorial Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Haha, var selvfølgelig Black Isle jeg mente da jeg skrev Bioware, my bad! =D Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Lurer felt på hvordan grafikken og utsendet på spillet blir. Om det blir helt likt Oblivion så blir jeg litt skuffa. Jeg var liksom ikke så imponert over Oblivion sin grafikk. Den var for platt og uttrykksløs. Jeg håper virkelig ikke Bethesda gjør dette til et mainstreamspill. Men om de vil selge og tjene store penger på dette, så er det vel det de må gjøre. Slik som Oblivion Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Tror Bethesda ble overrasket selv over hvor dårlig Oblivion faktisk ble etter at det ble sluppet. Har også lest en plass at de selv syns at Radiant AI ikke var så topp som de først trodde. Når det kommer til grafikken håper jeg de ikke prøver å lage et for realistisk preg over den, men heller ikke for urealistisk. Tror virkelig dette kan bli bra, sålenge de ikke drar fram alle de kjente voiceactorene og prøver å selge spillet pga hvem som har stemmen i det, slik de gjorde med Oblivion. Noe jeg også lurer på er om Killian Darkwater er tilbake i Fallout 3, eller om Richard Dean Anderson har en annen karakter i dette spillet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kun 3 dager igjen . Gleder meg som en liten unge . Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jævlig bra! Håper de ikke bare viser bitelitt som teasere vanligvis gjør, men faktisk viser noe som er verdt å se! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Blir det unger med i spillet mon tro? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Håper ikke det, jeg misliker sterkt unger i spill,spesialt små jenter.. *grøss* Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Blir det unger med i spillet mon tro? 8776389[/snapback] Ikke umulig. I fallout 2 var det jo unger, i hvertfal i US versjonen. Jeg husker min versjon (UK, tror jeg) ikke hadde unger, men jeg fikk lagt de inn med en uoffisiel patch. Gleder meg til trailern, håper vi får svar på om det blir "Oblivion with guns" eller en verdig oppfølger. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Tviler sterkt på at det blir med unger i spillet. Vold mot unger i spill er mye mer sett negativt på nå enn det var på den tiden Fallout2 kom ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som vet hvilket klokkeslett teasern blir vist? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Det skiftet fra 02 til 01 ca klokken 00:00 norsk tid i natt, så regner med at den går fra 01 til 00 dager igjen klokken 00:00 i natt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Takk Skal nok sitte oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå