Vrengtpolvott Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Ja, det er jeg helt enig i, det merkes så sykt kjapt når de plutselig forandrer stemme og dialekt bare de får en mynt. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 lit lite kjøtt på beinet, i forhold til GTA 4 i hvert fall. men jeg gleder meg jeg. lurer på vilken by det er ser veldig ubebod ut (hvis den hadde vert bebod hadde nok folk rydded opp lit av det søppelet.). østkystens svar på LA boneyard? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Mange av bygningene er fra washington i alle fall. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Må si at dersom detaljnivået faktisk blir så bra som denne teaseren, så har Bethesda gjort en overraskende god jobb med art assets! Kan faktisk bli veldig bra dette. Spørsmålet er om det blir first person eller ikke. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Kan nesten garantere at det blir first person, blir uansett ikke isometrisk. I et intervju sa de at de allerede vet veldig godt hvordan de lager first person spill, men har aldri laget et isometrisk spill, så de skal holde seg til det de kan best. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Optimalt sett vil jeg ha et spill som fortsetter i akkurat samme grafisk stil som Fallout 2. Jeg trenger ikke en billion polygons og lens flares over hele fjøla, jeg vil ha en troverdig historie, tidenes beste utførelse av svart humor, et genialt skillsystem, masse spilletid og "pipboy" i nye, geniale tegninger. Og jeg kan vedde tusen kroner på at Bethesda gjør alt det kan for å prøve å revolusjonere Fallout-serien.Fallout: Tactics funka ikke, take a fucking point. Endret 8. juni 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tactics var ikke et dårlig spill. At du ikke likte det er en annen sak, men det finnes faktsik folks om likte det. Gjør meg ingenting at det blir føstepersons spill bare de bevarer stemningen og skills systemet. Det er tross alt ikke en remake av eneren og toeren de lager, men et helt nytt spill. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 For all del, jeg har spilt min andel Fallout Tactics. Det var et helt ok spill, men bevarte ikke Fallout-ånden på noen som helst måte for min del. Jeg er ikke ute etter en komplett reproduksjon av de to første spillene, men et spill som bevarer seriens ånd. Det er en grunn til at spillene ble to av tidenes kult-klassikere innen RPG-sjangeren, hvorfor forandre på en vinneroppskrift? Og jeg har ingen som helst tro på at de greier å bevare den samme stemningen gjennom et førstepersonssystem. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg er faktisk ikke særlig bekymret over dette med den svarte humoren, stemningen osv. Akkurat det tror jeg de greier bra. Det eneste som bekymrer meg er at de kanskje vil "revolusjonere" Fallout og legge til "Radient AI" og altmulig rart. Og akkurat det er Bethesda flink til.. Håper inderlig at de har konstante møter og at såsi hele utviklerstaben er storfans av FO1 og 2! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jaha, so dette er videoen dei annonserte i månad i forkant, og starta ei nedtelling for. Vel...eg er ikkje imponert. Jaudå, det var veldig Fallout-aktig med musikken og det heile, men det sa absolutt ingenting om spelet. Anna enn at det vil vere Fallout-aktig. Og det hadde eg eigentleg rekna med. Bethesda er i alle fall flinke til å marknadsføre seg. Om dei er i stand til å lage ein verdig oppfølgjar i Fallout-serien, stiller eg meg avventande til. Kay (som ikkje har tenkt å la seg lure av hype fleire gongar) Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 VG: Etterlengtet apokalypse 8985381[/snapback] Vel, det ble 1.person\3.peson ihvertfall. Turbaserte kamper er beholdt, noe som er ganske ok for min del. Spillet minner om 1 og 2, men er allikevel veldig forskjellig. Blir spennende å prøve dette en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Quote: Her er spillet overdådig splatterfokusert, med store våpen og blodsprutende konsekvenser av måten du bruker disse på. Inkludert eksploderende hoder og øyeepler som spretter ut og ruller avgårde. Da er det godkjent så langt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg blir faktisk bare mer og mer positiv til Fallout 3. De har beholdt funksjoner som blant annet pipboy, SPECIAL-systemet, samt angrepssystemet hvor man kan angripe utvalgte kroppsdeler. Gleder meg til flere previews. Lenke til kommentar
nasum Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg blir faktisk bare mer og mer positiv til Fallout 3. De har beholdt funksjoner som blant annet pipboy, SPECIAL-systemet, samt angrepssystemet hvor man kan angripe utvalgte kroppsdeler. Gleder meg til flere previews. 8985599[/snapback] Er enig selv. Men WTF ? ikke noe groinshots !? Og... de må gjøre noe med utsendet på supermutantene. De er bare ikke i riktig stil. Jeg vil ha hulken aktige mutanter, ikke Super orker. Men bortsett fra det har jeg fått et helt nytt syn på FO 3 i helgen. Klart at teasern er fet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå