Gå til innhold

Fallout 3 teaser om ca en måned!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig! Håper at de beholder samme sjarm og frihet som Fallout 1&2 har, ikke for mye eller lite av det. Gleder meg! Skal begynne å spille fallout 2 igjen snart :) Jeg veit om en bug som gjør at jeg kan levle fort, ved å gjøre en samme quest om igjen og igjen. Litt moro ^^

Lenke til kommentar

Oioioi, her blir det hype, Bethesda-style. Trur dette er første gongen eg har sett ei nedtelling på ein teaser.

 

Eg har lært leksa mi etter Oblivion, og stiller meg avventande. Eg tippar det blir eit brukbart spel, som ikkje heilt lev opp til forgjengarane.

 

Kay

Lenke til kommentar

Sålenge jeg ikke kan drepe Deathclaws på lvl 1 er jeg fornøyd! Oblivion har det latterligste level systemet som fins i noe RPG spill! Men har trua på at de kan få til noe veldig bra her, de har jo remixa musikken på siden deres veldig bra, og hører man nøye etter hører man at det er den originale Fallout musikken :)

Lenke til kommentar

Ååååå herregud som jeg gleder meg, fallout konseptet er bare så utrolig kult :D

 

Håper de gjør noe med levlingen ja. I Oblivion var jo akkurat det bare tragisk. Jeg regner med at de har bygd seg opp god erfaring siden Oblivion, som de kan overøse dette nye spillet med.

 

Håper også de gjør noen forandringer med grafikken, spesielt view distance. I oblivion så det jo bare helt grusomt ut med det som var langt vekke. Jeg foretrekker da heller den blurete stilen de har valgt i Gothic 3. Noe synest jeg ihvertfall det burde gjøres. For pent var det ikke.

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
Fallout-konseptet er veldig forlokkende. Etter min mening har vi nok av rollespill der drager og trollmenn er involvert. Det blir spennende å se hva Bethesda har drevet med de siste par årene.

8526445[/snapback]

 

 

Jeg er så enig! Personlig er jeg pesslei fantasysettingen.

 

Håper virkelig at Bethesda gjør en god jobb her.

Lenke til kommentar
Med tanke på at det bare er en teaser som skal vises, hva tror dere vi kommer til å få se? Jeg tror vi får se bruddstykker av områder, noen folk og kanskje litt action hvis vi er heldige :)

8526459[/snapback]

 

 

jeg vil høre Ron Perlman si "War. War never changes."

Det sitatet får virkelig hårene på ryggen til å reise seg, hver eneste gang jeg har fyrt igang et fallout spill =)

 

Og så håper jeg at de holder seg tro til fallout ånden. Er meget skeptisk til å få en fps fallout alà Stalker. (ikke for at jeg ikke elsker stalker, men det er rett og slett ikke fallout.)

 

Gi oss den isometriske tredjepersonsvinkelen, eventuelt med litt mer kameramuligheter. Og hvis de ikke har tenkt å beholde turn based systemet, gjør det i hvertfall mulig å velge mellom real time og turnbased. Turnbase systemet var uten tvil en av de tinga som virkelig fikk meg hekta på fallout & fallout 2.

 

Men fytterakkern jeg gledere. Hvis de klarer å gjennomføre dette spillet slik som det fortjener å bli gjort.

Lenke til kommentar

Helt enig med nasum. Turn-based er det desidert beste. Er nok at real time spill å velge i, og det ene er mere stressende enn det andre. Jeg er en gammel mann (31,5 ;) og vil sette meg ned og ta et trekk av gangen så jeg rekker å vurdere og ta avgjørelsene før man dør..

 

Det skumle med oppfølgere av gamle storheter er selvsagt den enorme forventningen man har. Det er mer eller mindre umulig å gjenskape en stemning man hadde for 7-8år siden. Folka som spilte det har nå testet 1000 andre spill, fått seg jobb og unger. Fallhøyden er enorm! Uansett, spennende blir det.

Lenke til kommentar
Helt enig med nasum. Turn-based er det desidert beste. Er nok at real time spill å velge i, og det ene er mere stressende enn det andre. Jeg er en gammel mann (31,5 ;) og vil sette meg ned og ta et trekk av gangen så jeg rekker å vurdere og ta avgjørelsene før man dør..

 

Det skumle med oppfølgere av gamle storheter er selvsagt den enorme forventningen man har. Det er mer eller mindre umulig å gjenskape en stemning man hadde for 7-8år siden. Folka som spilte det har nå testet 1000 andre spill, fått seg jobb og unger. Fallhøyden er enorm! Uansett, spennende blir det.

8526921[/snapback]

 

 

Sant så sant. Men jeg følte mye av stemningen i stalker (med unntak for en utrolig kjedelig dialog i forhold til fallout), så hvis de klarte å fange en liggnende stemning, burde vel betsheda gutta også klare det.

 

. Det største problemet er nok å lage det nytt samtidig som man ikke ødelegger selve essensen av orginal spillene. Altså finne en fin balanse mellom innovation og old school :)

 

Det jeg frykter mest er at de bare bruker seg av oblivion motorn og hiver på noen skytevåpen..

 

Ohh yeah! Oblivion with guns! =D

Lenke til kommentar
Samtidig som jeg er her, virker Fallout 1 & 2 på XP?

Hadde vert gøy å spilt om igjen!

 

Tror dere forresten at dette blir slikt spill at det krever monstermaskin?

8532495[/snapback]

 

Finner ikke Fallout 1'en min, er litt usikker men tviler på at det går uten patch.

Mener å huske at jeg også lastet ned en XP-patch til Fallout 2 sist jeg begynte på nytt...

Fallout Tactics derimot funker fint på XP spilte det sist for ett halvt år siden, gøy det også. :)

 

Tipper at F3 ikke kommer til å kreve monstermaskin, men om du skal kjøre det på høyeste settinger så må du nok ha litt bedre enn vanlig.

 

Har de fått med seg noen fra det gamle fallout teamet i utviklingen av fallout 3? Eller er det bare nye folk?

8532897[/snapback]

 

Ingen fra tidligere Fallout er involvert, de vil heller ikke bruke noe av de originale materialet Interplay leverte over da de solgte Fallout-franchisen.

De fleste av utviklerene som har gitt seg til å kjenne er folk som kom inn i slutten på Oblivion-utviklingen, og som var med på Shivering Isles, og de jobber nå med Fallout.

 

Jeg vet ingenting om spillet, men her er mine spådommer:

Jeg tipper at den aller største forandringen vil være en helt ny kamp-motor.. Og jeg tviler på at det blir turn-based-muligheter...

 

Sannsynligvis vil vi ikke ha en brutalitets-slider på options, slik som på de gamle spillene, selv om det var utrolig moro med burst-mode på de så er vell ESRB litt mere aktiv idag, og vi vil sannsynligvis ikke få se flygende lemmer uansett hvor kraftige våpenene er.

 

Har liten tro på at dialogene vil være like gode som i gamle dager, men har stor tro på at de kan bli bra.

NPC'ene blir kanskje litt bedre enn før.. Og vi vil helt sikkert ikke se sprite-basert grafikk.

Håper at vi kan fremdeles komme under friendly-fire, og at vi får justere hvor forsiktig/uforsiktig NPC'ene skal være.

 

Det jeg tror vil bestå fra gammel-fallout'ene i tillegg til univers og setting, er characther-traits, perks og lignende, fordi det systemet rett og slett er for genialt til å dumpe.

Og det må være en grunn til at de kjøpte Fallout-franchisen i tillegg til navnet, istedenfor å bare lage en klone. :)

 

Uansett så blir det helt sikkert ett moro spill, og jeg håper virkelig at de klarer å lage ett spill med samme har samme replayebility som originalene, selv om jeg ikke helt har troen at det kan bli tilsvarende klasikere. :)

Men har stor uansett stor tro på at det blir verdt pengene, og det blir spennende å se hvordan Betheshda klarer seg i Fallout-universet. :)

 

Hvordan tror dere det går?

Lenke til kommentar
Sannsynligvis vil vi ikke ha en brutalitets-slider på options, slik som på de gamle spillene, selv om det var utrolig moro med burst-mode på de så er vell ESRB litt mere aktiv idag, og vi vil sannsynligvis ikke få se flygende lemmer uansett hvor kraftige våpenene er.

 

Kan jo altids håpe, det var jo noe av det morsomeste med fallout.

Husker når eg fikk SMG med burst for første gang og blåste av deler av overkroppen på fienden, det er slike øyeblikk som er fallout for min del :p

 

Håper at vi kan fremdeles komme under friendly-fire, og at vi får justere hvor forsiktig/uforsiktig NPC'ene skal være.

 

Blir ikke fallout uten å ha blitt knerta av NPCene dine med et uhell så enig med deg der :)

 

Det jeg tror vil bestå fra gammel-fallout'ene i tillegg til univers og setting, er characther-traits, perks og lignende, fordi det systemet rett og slett er for genialt til å dumpe.

 

Enig, noen nye perks og traits kommer sikkert men forhåpentligvis så er alle de gamle der og.

 

Uansett så blir det helt sikkert ett moro spill, og jeg håper virkelig at de klarer å lage ett spill med samme har samme replayebility som originalene, selv om jeg ikke helt har troen at det kan bli tilsvarende klasikere. :)

Men har stor uansett stor tro på at det blir verdt pengene, og det blir spennende å se hvordan Betheshda klarer seg i Fallout-universet. :)

 

Hvordan tror dere det går?

 

Tror dette blir bra.

Bare eg får minigunnen min så blir eg glad eg :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder Fallout 1 så funker det ihvertfall ikke upatchet på min windows xp. Spillet er ikke kompitabelt med ditt windows får jeg opp under installasjon. Synd, fordi jeg kom ikke helt gjennom det før jeg måtte formatere =/

 

La oss bare håpe og be at det ikke blir oblivion with guns.

 

Og så må jeg få spilt fallout 2 også. Har bare spilt eneren.

 

Turnbased var også noe av det som fikk meg til å falle for det. (Ligner veldig på Jagged Alliance spillene. Som er flotte de også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...