Tåkelys Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har ikke fulgt så mye med på datafronten i det siste, og er derfor litt usikker på hvilke deler jeg skal velge. Har bestandig likt å overklokke, og har i den forbindelse valgt ut disse delene, til fordel for min gamle Prescott. Har prøvd å spare litt inn på grafikkortet, da jeg ikke spiller så mye. Ser dette greit ut? Har vannkjøling, kabinett og HDD fra før. Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz, 1066FSB Asus Commando, P965, Socket-775 HK Club3d GeForce 8600GT 256MB Skjermkort OCZ NvidiaSLI XTC 2048MB DDR2 PC8500 KIT Mvh Cola-boks Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Da jeg kjøpte ny maskin gikk jeg for sånn 3000-kroners RAM, og angrer på det nå. Kjøp heller to av disse og overklokk dem: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312367 (svært overklokkingsvillige). Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har ikke fulgt så mye med på datafronten i det siste, og er derfor litt usikker på hvilke deler jeg skal velge. Har bestandig likt å overklokke, og har i den forbindelse valgt ut disse delene, til fordel for min gamle Prescott. Har prøvd å spare litt inn på grafikkortet, da jeg ikke spiller så mye. Ser dette greit ut? Har vannkjøling, kabinett og HDD fra før. Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz, 1066FSB Asus Commando, P965, Socket-775 HK Club3d GeForce 8600GT 256MB Skjermkort OCZ NvidiaSLI XTC 2048MB DDR2 PC8500 KIT Mvh Cola-boks 8525861[/snapback] Synes du har valgt et særdeles godt oppsett, med eneste baktanke at minnet kanskje er litt drøyt, men det får nesten lommeboken din avgjøre. Men hørte noe om at 8600 serien har 128bits minnebus og at det muligens skal komme 256bits minnebus. Da kan jo overklokking bli svært morsomt. Commando HK til asus lukter det svidd balle av.. Tror det skal være nok å stille på til at enhver teknologifreak får vann i munnen Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Commando HK til asus lukter det svidd balle av.. Tror det skal være nok å stille på til at enhver teknologifreak får vann i munnen Hørtes lovende ut Minnet koster 1700kr. Er ikke så ille i mine øyne. Men skal sjekke mer der. Har lest at det muligens skal komme 256bits minnebus. Når kommer disse kortene? Hadde liksom ikke lyst å vente så lenge. Har ventet lenge på denne oppgraderingen. Så det er litt utålmodighet inne i bildet nå Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Commando HK til asus lukter det svidd balle av.. Tror det skal være nok å stille på til at enhver teknologifreak får vann i munnen Hørtes lovende ut Minnet koster 1700kr. Er ikke så ille i mine øyne. Men skal sjekke mer der. Har lest at det muligens skal komme 256bits minnebus. Når kommer disse kortene? Hadde liksom ikke lyst å vente så lenge. Har ventet lenge på denne oppgraderingen. Så det er litt utålmodighet inne i bildet nå 8526041[/snapback] Minneprisene nå er så lave som de ikke har vært på svært lenge. Det er nå du kjøper minnet, især om du finner det du har ønsket deg til en svært hyggelig pris kontra 3 måneder tilbake. Kjøpte selv et valuekit fra Kingston. 2GB. 695,-... Hehe Tror ikke du tjener så mye på en ny venterunde, så det er vel bare å klaske til. Dårlig ytelse er det jo ikke uansett. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Der var det bestilt, Nå er det bare å glede seg Takk for innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå