Gå til innhold

åssen er doom3 på dette kortet?

kim23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel.. Antageligvis vil det kortet slite litt..

Men.. Nå er det jo lenge til doom er ute. Det vil uten tvil kjøre mye lettere enn denne alpha saken som lå ute en stund.

Tviler også på at de vil gjøre spillet så forferdelig tungt. I så fall vil de selge vesentlig mindre pga. dette. (Hele mellomsjiktet av maskiner er utelukket. Det er nok her den største inntektskilden også er..) Gutta er nok ute etter litt penger også, ikke bare verdens tyngste spill..

Men, men andre ord, så er det vanskelig å si hvordan kortene vil klare seg, før vi faktisk har spillet klart.

Lenke til kommentar

Jeg tror det går. Kommer an på resten av maskinen også selvsagt men det er jo idiotisk hvis man lager et spel som nesten ingen kan spille! Hvis man må kjøpe ny maskin (de fleste) for å i det hele tatt kunne spille så tror jeg folka som laget det er veldig dumme, noe de ikke er.

Går sikkert fint an å kjøre det, men ikke forvent å kjøre det på maks instillinger. Nøyer du deg med litt "dårligere" grafikk går det sikkert smooth.

Lenke til kommentar

Nei det kommer ikke til å gå med full grafikk, men hvis du skrur den noe J*****! Kan det gå...en som jeg kjenner har testet dette spillet. Han har en xp2000 prossessor 768MB SDRAM Geforce 4 Ti4400 128MB, han sa det lå rundt 15-20fps med full grafikk uten anti-analising o.l. Når han skrudde den ned til alt på low grafikk lå det rundt 35-50fps. Tipper du vil ligge litt dårligere en dette med ca.5-10fps. Hvis du har penger BØR du kjøpe Geforce FX når det kommer ut. Det er det eneste kortet som kommer dra doom3 med glans! :D

Lenke til kommentar

Han har ikke spilt det. Spiller et ikke ferdig enda. Han kan ha spilt den Alpha versjonen som de overfor nevner. Har selv prøvd den på et R8500 kort og det gikk ikke akkurat smooth.

Men det er bare og vente. Det kommer garantert og gå på en Mainstream Computer. Mainstreem i forhold til hva slags maskiner folk har her da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...