Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

One night stand or not?

Gjest undre-carl

Anbefalte innlegg

Gjest undre-carl

Hei

Jeg er en 21 år gammel jomfru. Ikke krise ennå, selv om de fleste jeg kjenner har gjort det unna for 4-5 år siden. Hadde jeg hatt lyst, kunne jeg jo bare ha tatt ei berte på ONS, men det føles ikke helt riktig. Det bør på en måte være noe spesielt første gangen. Spørsmålet er om dette er rasjonell tankegang. Første gangen er jo dømt til å bli mislykket, så kanskje bare bruke diverse treningstøser fram til jeg får meg noe fast?

Jeg har ingen i kikkerten om dagen og kan ikke si at jeg er desperat etter kjæreste heller - noe jeg for øvrig aldri har hatt. Hadde jeg truffet en jeg liker veldig godt, så kanskje. Men jeg forelsker meg ikke lett. Tror det er 4 år siden sist nå...

Så hva er deres tips? Man lever jo bare en gang, så hvorfor ikke bare pule rundt for det man er god for? Vil jeg angre på gamlehjemmet dersom jeg fredet kølla til jeg ble 40? En annen ting er at de fleste damer antagelig ikke ser på det som en fordel at en potensiell type aldri har fått seg noe. "Hva er galt med han?", liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke forklarende i følge problemet ditt.. Da jeg leste overskriften tenkte jeg at det var en tråd om hva man syns om ONS eller om man syns det var feil osv..

Og det er jo ikke det tråden din handler om..

Lenke til kommentar

Folk bekymrer seg for mye. Føles det ikke riktig for deg, hvorfor i alle dager skal du humpe på noen bare for å gjøre det? Drit i hva andre mener, det er hva DU selv føler for som er det viktige.

Jeg har ingen problemer med ones, selvom det ikke er noe for meg. Men mennesker har jo seksuelle behov som de i blant velger å tilfredstille på den måten. Vil du det - fyr løs! Er det ingenting for deg, vent heller med det.

Det er forresten ikke alle som har en mislykket første gang, uavhengig av alder.

Lenke til kommentar

Du er ikke alene der ute...

Har selv følelsen av at jeg dømt til å være alen...

Jeg har ikke problem med å få meg ONS, men jeg er ute etter forhold ikke sex'n!

Bare det å ha noen å såve sammen med, kose med se film etc hadde vært toppen... men for oss som ikke har draget så er ikke det så lett :/

Så kan ikke gi deg noe tips, dessvere... har ikke så god erfaring...

Men håper ting ordner seg til deg også =)

Jeg bestemte meg for å gjøre noe med det å være alene, så tok insjativet og spurte noen om å bli med ut, det kan du også gjøre (nettby xD)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...