iacob Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hva med SONY i denne kategorien? Jeg har lagt inn en bestilling på H9 men er litt usikker. Hva tror dere om SONY mot fz50? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå har S5 IS nettopp blitt annonsert, og vil være tilgjengelig fra juni. Kan jo kanskje vurdere det også. Ser absolutt ut som et interessant kamera. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg sitter å vurderer mellom de to samme kameraene (Fuji S6500 og Powershot S3 IS), jeg har desverre ikke råd til 750. Jeg kommer mest til å ta bilde av personer, både på langt hold og portretter. Hvilken av disse to ville dere da valgt? Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Høres ut som om vidvinkel med andre ord ikke er veldig attraktivt for din del - S3 IS er både mer lyssterk på tele, har større brennvidde og har i tillegg bildestabilisator, så til fotografering av stillestående objekter slik du beskriver vil det være førstevalget så vidt jeg ser det. Endret 30. mai 2007 av PeeJay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå