Gå til innhold

Ikon i Opera

Anbefalte innlegg

Jeg lure på om dere kan fikse slik at ikonet til diskusjon.no vises i opera når man legger det til i toolbaren?

Vet det er pirkesak, men liker å ha orden på sakene ;)

Slik som vist på dette bildet:

user posted image

EDIT:

Vet at det ligger et ikon der fra før, men er jo merkelig at Opera ikke klarer å legge det inn da ?

Bruker Opera 9.20

Endret av Nets
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skal fungere, og har fungert tidligere for meg. Såvidt det er meg bekjent ligger ikke feilen på Hardware.nos side, da favicon (det lille ikonet du savner på favoritt-knappen, men har i adresselinja) er definert i kildekoden. Har du forsøkt å starte Opera på nytt og legge til bokmerket for Diskusjon.no på nytt?

Lenke til kommentar

Ja har prøvd begge deler.

For som du kan se så fungerer Fav. ikonene til de andre nettstedene som VG.no osv.

EDIT:

Kansje det har noe med hvordan fav ikonet er lagt inn i kildekoden til diskusjon.no?

Er det evt. forskjellige måter å gjøre dette på da?

Endret av Nets
Lenke til kommentar

Har hatt samme problemet. Tror problemet lå i at siden det ikke fantes et favorittikon på tidspunktet jeg la det til og/eller det var inaktivt, vises det heller ikke senere. På en eller annen måte påvirker tilstanden favorittikonet var i tidligere senere innlegginger av dette. Men jeg tror det virket for meg etter at jeg på et senere tidspunkt måtte ta en total reinstallering av Opera.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...