Gå til innhold

Guide: TV2 Sumo i Linux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp etter å ha sitti her i x antall timer og compilert vlc og ffmpeg i div utgaver så var jeg nære nippet til å gi opp. Men fant tilslutt en alpha utgave av Moonlight (2.99.0.3) som faktisk ser ut som klarer å dra sumo rundt, så får jeg håpe den er forholdvis safe :)

Testet med et par opptak nå ihvertfall og de har fungert, så da satser jeg på at fotballen har lyst til å vises til helgen også.

Lenke til kommentar

Ser ut som det ikke gikk helt veien alikevel gitt..... etter å ha prøvd å sette igang en serie her poppet det plutselig opp en boks som fortalte meg at den hadde funnet noe DRM protection også killa den firefoxen.. jihu dette er morro

Lenke til kommentar

Ser ut som det ikke gikk helt veien alikevel gitt..... etter å ha prøvd å sette igang en serie her poppet det plutselig opp en boks som fortalte meg at den hadde funnet noe DRM protection også killa den firefoxen.. jihu dette er morro

Terroriser TV2 med mailer og be dem om å fikse en alternativ løsning. 

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Eg fekk det til å fungere med gecko-mediaplayer (dvs. utan silverlight eller mediaplayerconnectivity). Eg køyrer Arch Linux, der er det

$ pacman -S gecko-mediaplayer

for å installere. Eg har sikkert ein del kodek installert frå før av au sidan eg har vlc, mplayer ++ liggande installert. I utgangspunktet fungerte ikkje lyden på nokon av maskinane, men det var faktisk ikkje verre enn å høgreklikke på videoen, Innstillingar, under Player-fanen velg rett verdi på Audio Output og Default Mixer (for min del, alsa og Master).

(Eg prøvde mediaplayerconnectivity, som er heilt topp på NRK, men VLC sa at eg trengte undf eller noko, og smplayer fekk ingenting topp.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...