Alastor Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da ingen har sagt noe om det, får jeg si ifra om at vi også har opprettet et nytt forum under restruktureringen - Butikkdiskusjoner. Dette er for diskusjon rundt priser, leveringsstatus, import, toll og moms-spørsmål osv . "Hvor kan jeg få tak i XXX til PS2" skal i denne kategorien, samme med "hvilke butikker har ps3 på lager nå" osv. Samt gode dårlige erfaringer med nettbutikker og vanlige butikker selvfølgelig. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er dette kun for gamer.no relaterte ting? som ps3 osv, eller kommer vanlige ting som tv, klær(!?) osv (med andre ord, alt av butikker) også til å bli godtatt der? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Det er for spill primært, og ting som er relatert til spill. Andre steder på forumet har vi et som er for mer generelle ting. En ting som jeg tror vi kommer til å diskutere innad i forumet er en egen hovedkategori for butikkdiskusjon, med underkategorier for spill, hardware, klær og mote, musikk og film, osv. Men det er ikke noe som er planlagt ennå, så derfor er det mer 1 delforum pr kategori enn så lenge. Ønsker du å diskutere hvor det er greit å kjøpe klær, ville jeg gjort det i hovedforumet for mote og velvære i samfunsdelen av forumet vårt , da vi ikke har et butikkforum der ennå. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Oki, greit å ha det klarert. takk for rask tilbakemelding. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Raskt spørsmål = rask tilbakemelding . Men nå legger jeg meg, brukt de siste 2 timene på å flytte tråder fra gammelt konsollforum til nye deler . Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fortjener å få sove litt da ja. "En ting som jeg tror vi kommer til å diskutere innad i forumet er en egen hovedkategori for butikkdiskusjon, med underkategorier for spill, hardware, klær og mote, musikk og film, osv." Er foresten en veldig god ide. Vi får vente og se når det kommer Natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå