Blomvik Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Var en tur opp til fløien på 1 mai og fikk knipset dette bildet, hadde jeg kunnet tatt bildet på nytt ville jeg prøvd å få grenen enten over eller under vognen. Men noen hadde parkert en bil i veien og vognen passerte uten å ta hensyn til meg =P Så hva synes folket? Forsvant vognen litt for mye? Bildet er forøvrig bare raskt beskjer i gimp. Her er bildet ubeskjert. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Den forsvant litt vel mye ja. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dette er bildekritikk, og jeg skriver det jeg mener. Her er det bare å ta inn over seg at bildet ikke fortjener diskplass! Fotoregel nummer er å treffe med fokus på det du skal ta bilde av. Håper jeg ikke tar motet fra deg. Prøv en gang til og øvelse gjør mester. Prøv heller å ha fokus på vognen og komponer bildet med bruk av vegitasjonen som rammen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bildet var litt kornete. Selve vognen burde også bli fokusert på. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Var en tur opp til fløien på 1 mai og fikk knipset dette bildet, hadde jeg kunnet tatt bildet på nytt ville jeg prøvd å få grenen enten over eller under vognen. Men noen hadde parkert en bil i veien og vognen passerte uten å ta hensyn til meg =P Så hva synes folket? Forsvant vognen litt for mye? Bildet er forøvrig bare raskt beskåret i gimp. Her er bildet ubeskåret. 8525217[/snapback] Fikset litt skrivefeil for deg. Ang. bildet var det helt greit, ikke noe mer enn det. Kunne kanskje vært enda bedre uten vognen bak, da man ikke ser hva dette er uansett. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vogna forsvant nok litt mykje ja. Ei grein er ikkje eit veldig fengande motiv med ein slik bakgrunn, så det blei liksom ingenting av interesse å feste blikket på for min del iallefall, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå