Notatblokk Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tok et bilde av en blomst før helgen, her er resultatet. Det jeg lurer på er om utsnittet fungerer? Hvordan er fargene og skarpheten på den tingen i midten hos dere andre? Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) *Sitat av førsteinnlegg med bilde fjernet av moderator* Hos meg er det litt for lite som er skarpt. Jeg liker ikke utsnittet, det er for sentrert og litt kjedelig. Endret 4. mai 2007 av Rikky Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, det var noe av det jeg tenkte, at det er midtstilt og kjedelig. Enig i at det er lite som er skarpt, da meningen var å få fokus på greia i midten. Får vel kanskje innse at det ikke var noe vellykket bilde da, i og med at jeg ikke får beskjært det slik at det ser bra ut. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg likte hvor fokuspunktet ligger, men jeg vil gjerne se litt mer av blomsten, og ikke så sentrert. Kan også fjerne litt av skiten, men det er om du selv vil det, smaksak. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Originalbildet er dette: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Originalbildet er dette: 8529149[/snapback] Hadde vel vært bedre med en annen vinkel, så vi så litt mer av siden. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg synes originalbildet var mye flottere, egentlig. Det eneste jeg vil pirke på der er at det øverste kronbladet er halshugget og at fokusen ikke er på hele blomsten (noe du jo har forklart tidligere). Ellers synes jeg at midtstillingen der fungerte fint (jeg er glad i å midtstille bilder selv, til tider). Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Orginalbildet var det beste, men det ser ut som en liten del av blomsten ikke ble med i bildet. Det var skarpt, fine farger. Bakgrunnet ble kanskje litt vel tydelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå