Gå til innhold

24: Serieskaperne hinter om hva som skjer i sesong 7


Anbefalte innlegg

Spoiler om hva!? Spoiler om hva!? Vil trykke, men er redd for at jeg kommer til å hate meg selv for alltid hvis jeg gjør det...

9541993[/snapback]

 

Det er vel hentet fra den offisielle pressemeldingen for sesongen, så jeg regner med det ikke vil bli særlig hemmelig i artikler og slik. Merkelig nok.

 

Spoileren handler kort og godt om i hvilken by serien starter i, hvilken poisjon Jack Bauer finner seg selv i, samt en stor stor overaskelse angående, tja. Hva kan jeg si uten å røpe det? :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit, jeg klarte ikke å dy meg, og spoileren var en av to ting jeg trodde det kunne være.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg er seff fornøyd! At Kong Tony kommer tilbake har jo vært spekulert i, og det er jo herlig at han gjør det. Men ikke uten reservasjoner. Dette må bli forklart på en god og troverdig måte, hvis ikke blir det bare tåpelig. Han så da ganske død ut da Henderson hadde gjort jobben sin i sesong 5.

 

Men dette er vel uansett et resultat av at serieskaperne skjønte at de har drept av alt for mange karakterer som var kjente og kjære for seerne, og at man til slutt satt igjen med folk man virkelig ikke brydde seg om.

Lenke til kommentar
Gedigen spoiler:

9541782[/snapback]

 

MAGAD! :love: Selv om jeg hater meg selv for at jeg ikke klarte å motstå spoileren, så elsker jeg følelsen det ga meg å vite det.

 

Leser forresten at Fox har uttalt at

 

"He's definitely NOT the Almeida we once knew."

 

 

Kommentar til uttalelsen

 

Hva kan vi tolke av dette? Vil vi få en helt annerledes Tony?

Kanskje Tony Almeida er denne sesongens badguy? :!:

 

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...