Max50 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Canon EF 20mm 2.8 USM eller Canon EF 24mm 2.8 Og hva med Sigma 70 - 300 mm eller Canon 75 - 300 mm Nå nærmer jeg sluttoppgjør og endelig kjøp folkens ! Lenke til kommentar
buitre Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Skal du kjøpe linse med f/2,8 som største blender, kan du like gjerne gå for en zoomlinse( Tamron 17-50f/2,8, som er billigere og mer fleksibel enn fastoptikk) Sigma 70-300APO får bra kritikk. Ville gått for den. Lenke til kommentar
kd82 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har Sigma 70-300 APO DG som jeg bruker mye på mitt EOS 400D. Denne linsa er veldig bra! Liker personlig veldig godt bakgrunnsutviskelsen du får med denne! Funker til og med godt (eller ihvertfall bedre enn kitlinsa) til portretter. Ved mye tele er den selvfølgelig ikke spesielt lyssterk, men i godt sollys er det ikke noe problem. Har tatt endel fugle bilder samt bilder på forballkamp som jeg ble veldig fornøyd med. Er amatør, så stiller ikke så strenge krav.... Men det er nå ihvertfall mine erfaringer. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva slags kamera er det du skal ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå