Bozzeye Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Har vert abonnement av HjemmePC i ca 2 månader og fått ein mp3 som hurtigsvarspremie. Problemet er at korleis skal eg få songane innpå mp3-en? Eg har USB-kabel og kan kople den til dataen, men den finn ikkje maskinvare og når eg går innpå Min Datamaskin so står det berre A, C, D, E og F, men ingen av dei er mp3-en. På boksen som mp3-en låg i sto det: EQ Mode: Jazz, Rock, Classic A-B repeat function USB Flash disk USB 2.0 data transfer Plug and Play, no need to install driver (except Windows 98) Eg har jo Windows XP, men veit ikkje om eg har USB 2.0, men eg skal ha det liggjande her heime. Nokon som veit kva eg må gjere for å få songar innpå? Godnatt ihvertfall, skal på skulen i morgon. Endret 3. mai 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Fekk det til nå. Eg måtte slå den på når den vak kopla i dataen. Men eg veit ikkje kva merke eller modell det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå