Gå til innhold

Sci-fi serie fra 80-tallet som gikk på NRK

Anbefalte innlegg

Aner ikke hva den heter eller hvordan jeg skal finne det ut, og det plager meg litt.

Her er er i hvert fall det jeg husker:

Handler om en gutt, som får rommet sitt fraktet til et romskip. Så var det noen greier om at han skulle bli sendt inn i et svart hull og det hele var fryktelig skummelt. Det var også noen slag "stormtrooper"-lignende soldater i "morskipet".

Noen som kan hjelpe? Tipper de som er rundt 30 nå og som så mye på TV på 80-tallet kan kjenne det igjen.

Endret av Feynman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Kan ta denne også: tenkte på en scifi som gikk på nrk for mange år siden! Handlet om tre tider, nå tid, fremdtid og enda mer fremtid.

I den i midten var det krig og vannkrise på jorden, åsså er det noe tidsreise for å hindre denne krigen i å bryte ut osv osv....

Husker den var kanonkjekke!

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne. Husker det var en ungdomsserie på nrk om en jente fra fremtiden. Hun hadde et slags pannebånd som gav henne litt overnaturlige krefter, men ingen visste om det. Senere kom en fyr fra fremtiden for å få tak idet pannebåndet, selvsagt. I oppfølgeren eller neste sesong dro folkene fra denne tiden til fremtiden. Tror den het "Jenten fra fremtiden", men finner den ikke på nettet. Noen som husker denne? Hva er den engelske tittelen?

Lenke til kommentar

Er greit og spørre etter gamle tv serier der dersom de er laget for barn ungdom. er ikke kun barne tv som diskuteres der.

tok ett goolesøk på 10 sekunder og fant http://www.filmfront.no/releasefull/10749/...fremtiden"

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Girl_from_Tomorrow

sesong 1 finnes på regionfri dvd fra australia, er ikek tekstet.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Slenger meg på denne. Husker det var en ungdomsserie på nrk om en jente fra fremtiden. Hun hadde et slags pannebånd som gav henne litt overnaturlige krefter, men ingen visste om det. Senere kom en fyr fra fremtiden for å få tak idet pannebåndet, selvsagt. I oppfølgeren eller neste sesong dro folkene fra denne tiden til fremtiden. Tror den het "Jenten fra fremtiden", men finner den ikke på nettet. Noen som husker denne? Hva er den engelske tittelen?

The girl from tomorrow

Edit: Litt sein der ja

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

Har små problemer eg! Bare lurte LITT på definisjonen av litt og hvordan det er overhodet mulig å ikke legge merke til at noen allerede har svart med den rette serien? Ikke mindre enn 12 timer etter forrige mann.... For så å bli gretten når noen trekker litt i han...:whistle:

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...