Gå til innhold

Utvist fra skolen pga map av den

Anbefalte innlegg

KILDE

"A high school senior from Clements High School was removed from class after school officials found out he made a Counter-Strike map that looked just like his school, which is located in Texas. Fort Bend Independent School District spokesperson Mary Ann Simpson told ABC News, "It was the exact replication of the campus. There were players in the game that were armed and the purpose of the game was to shoot and kill."

GG paranoide amerikanere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Adey skrev:
KILDE

"A high school senior from Clements High School was removed from class after school officials found out he made a Counter-Strike map that looked just like his school, which is located in Texas. Fort Bend Independent School District spokesperson Mary Ann Simpson told ABC News, "It was the exact replication of the campus. There were players in the game that were armed and the purpose of the game was to shoot and kill."

GG paranoide amerikanere

8524467[/snapback]

Sånne ting kan de slå hardt ned på men tikkende bomber som går rundt og kan eksplodere når som helst blir ikke prioritert.. Dumme Amerikanere...

Lenke til kommentar
  JohndoeMAKT skrev:
Dette er vel noe alle som har tatt i Hammer vurdert? Jeg husker vurderte å mappe både ungdomsskolen og Karmøybrua til CS altfor mange år siden.

8525481[/snapback]

Jeg tror nok dette er ganske vanlig, ja. Da jeg gikk på ungdomsskolen var det i hvert fall noen som drev på med et map av skolen, dette var dog Duke Nukem 3D.

Lenke til kommentar
  Rikky skrev:
  JohndoeMAKT skrev:
Dette er vel noe alle som har tatt i Hammer vurdert? Jeg husker vurderte å mappe både ungdomsskolen og Karmøybrua til CS altfor mange år siden.

8525481[/snapback]

Jeg tror nok dette er ganske vanlig, ja. Da jeg gikk på ungdomsskolen var det i hvert fall noen som drev på med et map av skolen, dette var dog Duke Nukem 3D.

8525567[/snapback]

Haha, det der er te å le av as! Jævla, føkkins hyklerske, umoralske, dumme, feite, stygge, søksmålsøkende, mongo og latterlige amerikanere! Ikke noe stygt om amerikanere asså ^^,

Lenke til kommentar
  Sovehest skrev:
Synes det er på sin plass. Alle vet jo at han laget map av skolen for å ØVE seg til å gjøre en masakre senere. Flott at de slår ned på dette før det utvikler seg.

8527267[/snapback]

Jeg håper du KØDDER nå? :ermm:

Lenke til kommentar
  latter17 skrev:
  Sovehest skrev:
Synes det er på sin plass. Alle vet jo at han laget map av skolen for å ØVE seg til å gjøre en masakre senere. Flott at de slår ned på dette før det utvikler seg.

8527267[/snapback]

Jeg håper du KØDDER nå? :ermm:

8527779[/snapback]

Jeg tror han kødder, ja. ;)

Snart blir vel all gaming forbudt! :(

Lenke til kommentar
  Sovehest skrev:

8527267[/snapback]

Helt enig. :thumbup:

Lenke til kommentar

Minner om våre retningslinjer:

Sitat
#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Me aksepterer ikkje at den type tragedier blir spøka med og latterliggjort, eit innlegg er sletta. :)

Lenke til kommentar
  Matias skrev:
Drev ikke drapsmennene fra Columbine-massakren på med et skytespill, hvor de hadde laget brett fra skolen? Eller så jeg dette en annen plass?

8539220[/snapback]

Tipper det var derfor de bare klarte å ta 13. DOOM (1) var visst ikke realistisk nok til at de fikk trent effektivt. KAN DU SKJØNNE?

Saken er forresten latterlig. Jeg og mange kamerater hadde det veldig gøy på U.skole mappet vårt.

Go US of A

Lenke til kommentar
  Matias skrev:
Brøler du til meg?

8551978[/snapback]

Nope. Det var et litt mer sarkastisk generelt utrop. "Kan du skjønne?" (Og funker nok relativt dårlig på internett :p. Lett å tolke feil. Var ikke myntet på deg ^^)

Du forstår hva jeg vil fram til? At det å "trene" i DOOM på et map som ligner skolen er rimelig absurd.

"Ok, da jogger vi diagonalt bort dit og moser på enterknappen og dreper disse dyra. Ånei, de står ikke like høyt som oss. Samma det, vi skyter bare rett frem 9 fantasillionermeter over de og treffer fordi. Der kommer det et monster, plukk opp supercharge i hjørnet så har vi de."

Excellent

MUAHAHAHHAA *lillefinger til munnen*

Aight? We on the same page? You gettin my drift?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...