genexxa2k Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei, jeg har problem med Illustartor. Jeg laster opp en .wmv film som viser hva som skjer. Det lukker seg etter en feil mld for di som ikke orker og laste ned nesten 2MB film. Takker på forhånd! adobe_illustrator_problem.wmv Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt søking viser at det ofte er eit problem skapt av skrifttypar (fontar). Anten at du har for mange, eller at nokon er øydelage. Akkurat kva ein bør gjere er eg usikker på, men fjerne alle andre enn standardfontane er kanskje eit alternativ. Feilmeldinga vert nemnt i eitt av Adobe sine supportdokument. Det vart skrive for OS X, men du kan eventuelt prøve likevel, om anna ikkje fører fram. Det lukker seg etter en feil mld Eit lite tips: Skriv ned nøyaktiga kva feilmeldinga seier. Det finst ein del forskjellige, og det er ein fordel å vite kva for ein det er snakk om. Spesielt når den var so kort som Could not complete the requested operation. Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Ja, vet, men skrev ikke det siden jeg ville at folk sku se filme, så skjønte de mer.. Edit: har ca. 1200 fonter Endret 2. mai 2007 av genexxa2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå