Karl-Peder Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hehe.. Den kom vel fra P4, om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Den har jeg på dataen. DET kan man kalle gullkorn! Ler hver gang jeg hører den. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 1: navnet er Daniel 2: nei jeg hadde ikke trodd det men jeg vet hvem brukeren er(ikke reallife men her på forumet) og jeg tror det var et eriøst som ja.. jarmo stengte til og med tråden for at'n ikke skulle bli mer latterliggjort jeg håper det var nok for deg oksen 8659354[/snapback] Så du fornekter forumtroll? Ingen er så dumme. De fleste medlemmene på dette forumet vet at virus ikke er noe fysisk. 8672698[/snapback] Der dreit du deg ut! Virus er både kildekdode og fysisk!(på atomnivå) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Der dreit du deg ut!Virus er både kildekdode og fysisk!(på atomnivå) 8927647[/snapback] Erm... Er datavirus fysisk? Kravler de igjennom kablene eller noe sånt? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 1: navnet er Daniel 2: nei jeg hadde ikke trodd det men jeg vet hvem brukeren er(ikke reallife men her på forumet) og jeg tror det var et eriøst som ja.. jarmo stengte til og med tråden for at'n ikke skulle bli mer latterliggjort jeg håper det var nok for deg oksen 8659354[/snapback] Så du fornekter forumtroll? Ingen er så dumme. De fleste medlemmene på dette forumet vet at virus ikke er noe fysisk. 8672698[/snapback] Der dreit du deg ut! Virus er både kildekdode og fysisk!(på atomnivå) 8927647[/snapback] Du trodde du skulle eie han pga han ikke nevnte betegnelsen han mente for "virus" ? Siden det gjennom hele tråden er snakket om datavirus, må jeg nok si at det er du som dreit deg ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg