Gå til innhold

[løst]Virus i høyttalerene? [Gullkorn]

Anbefalte innlegg

*sensurert*

Vel. Det er noe med høytalerne mine jeg ikke skjønner.. Når jeg hører på musikk er det et sånt grønt/gult lys som lyser..

Hvorfor lyser det? Er det noe jeg gjør galt?

abrj:

Lyser det i høytalerene, eller rundt de? Hvordan høytalere har du? Kan jo være at det er innebygd lys i de da.

*mr.sensur*

sitat:"Lyser det i høytalerene, eller rundt de? Hvordan høytalere har du? Kan jo være at det er innebygd lys i de da."

Nei men det er et sånt rundt lite lys ved siden av knappen der de skrus på! Kan det være de har virus? Hjelper det å vaske de da?

abrj:

hehe... Det betyr bare at de står på... Det er ikke virus, og de trengs ikke vaskes.

meg:

*gå og nominere tråden til "den mest grønneste ever*

som sagt så gjort..

dette her ER gullkorn

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis vedkommende som stilte spørsmålet er så grønn, så lurer jeg på hvor lenge han/hun prøvde å registrere konto på forumet. Så jeg tror virkelig at dette er en person som prøvde å "fabrikere et gullkorn".

8574279[/snapback]

jeg lover deg..

vedkommende fabrikkerer ikke gullkorn

send meg en pm og du får navnet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg lover deg..

8580615[/snapback]

Ok. Jeg er en 44 år gammel mann med 7 unger og 73 skabbete kattunger som alle heter Bjarne. Jeg fødte ungene mine med åpningen i pupillen, men jeg ser like bra uansett.

Hadde du trodd på det boyeminem, eller innrømmer du at det går an å lyve på nettet?

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
jeg lover deg..

8580615[/snapback]

Ok. Jeg er en 44 år gammel mann med 7 unger og 73 skabbete kattunger som alle heter Bjarne. Jeg fødte ungene mine med åpningen i pupillen, men jeg ser like bra uansett.

Hadde du trodd på det boyeminem, eller innrømmer du at det går an å lyve på nettet?

8659264[/snapback]

1: navnet er Daniel

2: nei jeg hadde ikke trodd det men jeg vet hvem brukeren er(ikke reallife men her på forumet)

og jeg tror det var et seriøst som ja..

jarmo stengte til og med tråden for at'n ikke skulle bli mer latterliggjort

btw: jeg tror og vet at det går an å lyve på nettet det er lett som fy...

jeg håper det var nok for deg oksen

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
1: navnet er Daniel

2: nei jeg hadde ikke trodd det men jeg vet hvem brukeren er(ikke reallife men her på forumet)

og jeg tror det var et eriøst som ja..

jarmo stengte til og med tråden for at'n ikke skulle bli mer latterliggjort

jeg håper det var nok for deg oksen

8659354[/snapback]

Så du fornekter forumtroll? Ingen er så dumme. De fleste medlemmene på dette forumet vet at virus ikke er noe fysisk.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Husker jeg hørte på radioen eller noe sånt at en person lurte en dame med at han kom fra ISP og sa at et virus på hennes maskin hadde ødelagt hele nettet for hele byen. Og at hun måtte trekke ut nettverkskabelen, men passe på at hun har en bøtte under slik at det ikke renner ut virus over hele gulvet.. Hun trodde det ass. Men så var jo mest sansynligvis ikke hun bruker på hw forum heller da. :)

Lenke til kommentar
Husker jeg hørte på radioen eller noe sånt at en person lurte en dame med at han kom fra ISP og sa at et virus på hennes maskin hadde ødelagt hele nettet for hele byen. Og at hun måtte trekke ut nettverkskabelen, men passe på at hun har en bøtte under slik at det ikke renner ut virus over hele gulvet.. Hun trodde det ass. Men så var jo mest sansynligvis ikke hun bruker på hw forum heller da. :)

8912751[/snapback]

Morsom den! lo godt nå!

hvilken radiostasjon?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...