praut86 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hei! Har en pc med en Packard Bell Maestro 190W LCD skjerm tilkoblet DVI, og skjermen sliter med "flimmrer" / blikting hele tiden. Dette gjelder i Windows og under spill. Dette skjer uansett oppløsning og frekvens. Nyeste driver til skjermkortet er innstallert, og ny kabel fra skjermkortet til skjermen er koblet til. Jeg har sjekka instillingene for skjermen, og de er rette. Eneste er at skjermen ikke blir opplistet rett, bare som "plug & play skjerm". Skjermkortet er et nvidia geforce 7600gs 512MB PCi-e. Finnes det drivere til Packard Bell skjermen? Eller en slags "universal" driver for LCDskjermer generelt? Har også testa skjermen med analog kabel, med samme resultat. Har òg testa med en CRT skjerm, og den funka flott, og jeg kan da utelukke skjermkortet. Kan forsåvidt også nevne at bios til HK'et er oppdatert. Håper på noen svar. mvh praut86. Endret 2. mai 2007 av praut86 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 windows har innebygget universaldriver for alle skjermene. det er nok dette som blir oppfattet som plug & play skjerm det ser ikke ut som det finnes noe informasjon om skjermen din hos packard bell . jeg fant ihvertfall ikke noe. derimot så var det diverse tester av den på noen nettsider. jeg fant altså ikke ut om det finnes noen ekstra driver til skjermen. kanskje det er noen andre som er flinkere til å finne ut av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå