Niqābninja Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Noen her som har smakt den nye Läkerolen?Den heter "Strawberry liquorice" 9485916[/snapback] Japps, nevnte den litt lenger tilbake - Kjempegod! Edit: neiventlitt. Jeg smakte rasberry&liquorice. og DJ_Dark; Finnes også ekstra-pastiller med bringebær og lakris (tror jeg ganske sikkert det var) - også veldig nam Endret 15. september 2007 av bazukh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Hmm. Den har jeg ikke sett! Lenke til kommentar
TheExoZ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Må nesten si meg uenig der Nichlas. Den cideren smake rett og slett kunstig. Hadde forventen at den var bedre siden den var SVENSK, har hatt så gode opplevelser med svenske cidere. Og nei, den er ikke spesielt ny Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Smash bar 9500711[/snapback] Ooh, Den er utrolig god! Besteste Smash er et veldig vellykket produkt! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Smash bar 9500711[/snapback] Ooh, Den er utrolig god! Besteste Smash er et veldig vellykket produkt! 9514876[/snapback] Men er det bare meg eller er det veldig dyrt? Så det kosta 40kr for en mellomstor pose. Eller bare jeg som har vært uheldig? Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Smash bar 9500711[/snapback] Ooh, Den er utrolig god! Besteste Smash er et veldig vellykket produkt! 9514876[/snapback] Men er det bare meg eller er det veldig dyrt? Så det kosta 40kr for en mellomstor pose. Eller bare jeg som har vært uheldig? 9514901[/snapback] Hvor kjøpte du da? Jeg kjøpte sånn mellomstor pose på bensinstasjon, og det kosta 40.. Men bensinstasjoner pleier å være litt dyrere.. På Meny eller mega tror jeg det kostet litt mindre.. O.o Husker ikke hvor mye.. Men tror nok i alle fall ikke bensinstasjoner er det billigste Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tror det var en Ica-butikk jeg så det i. Men det er så fantastisk godt at det er umulig å ikke kjøpe uansett. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kjøpte en sjokolade som iallfall ikke jeg har sett før. Kjøpt på Euro-Spar , og lyder naven Yade (Nidar) De hadde tre forskjellige utgaver. Yade Trippelsjokolade er fylt med biter av mandelkrokan i hvit trøffel. Denne kjøpte jeg, og den falt virkelig i smak Tror det blir en til i morgen.. De andre 2 har jeg ikke testet ennå : Yade Kakaotrøffel har biter av kakaobønner og ekte Bourbonvanilje fra malte vaniljestenger fra Madagaskar. Yade Karamelliserte nøtter inneholder deilige karamelliserte hasselnøtter og macadamianøtter hentet fra Hawaii. http://www.nidar.no/yade Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Pringles Rice Fusion, smaker rimelig godt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Yade er bra greier. MEN! De nye ekstradropsene med tyttebær og lime inni.. Det tror jeg per dags dato er det ekleste jeg har hatt i munnen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Da får du bare håpe at det ekleste som finnes ikke kommer til Norge... Her i England har de nemlig Coca Cola med appelsinsmak (Og nei, det er ikke Fanta..). Måtte jo bare smake på den, og det var helt forferdelig. Før jeg dro oppdaget jeg også at det hadde kommet en Daim med hvit sjokoloade. Gud, den var god! Jeg savner norsk mat og godteri. Noen som har lyst til å sende over noen kg. med Melkesjokolade med Non Stop, gulost og Superchips med paprika til meg? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg savner norsk mat og godteri. Noen som har lyst til å sende over noen kg. med Melkesjokolade med Non Stop, gulost og Superchips med paprika til meg? 9573021[/snapback] If you pay me Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg savner norsk mat og godteri. Noen som har lyst til å sende over noen kg. med Melkesjokolade med Non Stop, gulost og Superchips med paprika til meg? 9573021[/snapback] Savner du ikke Sørlands Chips? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er ikke den IFA'en som er 50/50 jordbær lakris ganske ny? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har smakt yade med trippelsjokolade og nøtter. Nøtter var klart best, og samboer ble skuffet over at det ikke sto på forsiden at det var klumper i trippel'en. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Er ikke den IFA'en som er 50/50 jordbær lakris ganske ny? 9580160[/snapback] Mja, halvt år eller noe.. Minst! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg savner norsk mat og godteri. Noen som har lyst til å sende over noen kg. med Melkesjokolade med Non Stop, gulost og Superchips med paprika til meg? 9573021[/snapback] Savner du ikke Sørlands Chips? 9578155[/snapback] Hæ? Er sørlandschips vekke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er ikke den IFA'en som er 50/50 jordbær lakris ganske ny? 9580160[/snapback] Mja, halvt år eller noe.. Minst! 9582773[/snapback] Eldre enn det og tror jeg. Mener jeg kjøpte det på disse tider i fjor elns Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Nei, men han savner Superchips og ikke Sørlands Chips. Støtter han der og forsåvidt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå