theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 De nye ekstrapastillene som er grønne og røde er latterlig gode. Husker ikke hvilken smak de er, men de er nok straks å se i butikkhyllene, om de ikke er ute allerede. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Jordbær / rabarbra? De var skamgode ja. Ble nesten sjokkert, langt over forventning! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg vet ikke om dette produktet er nytt eller ikke, men jeg oppdaget det først i går. Alkoholfri cider fra Stockmos med smak av markjordbær (kjøpt på Meny). Denne var rett og slett utrolig god! Frisk og fin i smaken, og ikke så veldig dyr (tror jeg ga 21 eller 22 kroner). Anbefales! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hvordan smaker Solo smothie ? den er jo relativt dyr da for 0.5 l ... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Jeg vet ikke om dette produktet er nytt eller ikke, men jeg oppdaget det først i går. Alkoholfri cider fra Stockmos med smak av markjordbær (kjøpt på Meny). Denne var rett og slett utrolig god! Frisk og fin i smaken, og ikke så veldig dyr (tror jeg ga 21 eller 22 kroner). Anbefales! 9453497[/snapback] Prøv Cider med smak av Granateple! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 hvordan smaker Solo smothie ? den er jo relativt dyr da for 0.5 l ...9459165[/snapback] Skikkelig ripp-off. Hold deg unna! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 hvordan smaker Solo smothie ? den er jo relativt dyr da for 0.5 l ...9459165[/snapback] Skikkelig ripp-off. Hold deg unna! 9468742[/snapback] Oki det skal jeg ! 20 kr for noe sånn møkk er jo svindel.. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 La merke til en philadelphia jeg aldri har sett før idag. Med bær. 8822549[/snapback] Den er knall! Prøv den på bagels! Lenke til kommentar
Superior Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Er Kims naturchips nytt? Smaker godt, men ikke noe spesielt, bra konsistens, for dyr og for lite i posen. Endret 12. september 2007 av Superior Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Er Kims naturchips nytt? Smaker godt, men ikke noe spesielt, bra konsistens, for dyr og for lite i posen. 9479935[/snapback] Er ikke det den som er laget med solsikkeolje? Jeg synes den smaker som Pommes frites man kjøper på gatekjøkken... Grei nok, men for dyr. Kjøper heller Sørlands Chips Endret 12. september 2007 av Craigmick Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Grei nok, men for dyr. Kjøper heller Sørlands Chips 9480446[/snapback] INGENTING SLÅR SØRLANDS CHIPS ! Endret 12. september 2007 av vofif Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Grei nok, men for dyr. Kjøper heller Sørlands Chips 9480446[/snapback] INGENTING SLÅR SØRLANDS CHIPS ! 9481368[/snapback] Indeed. Livet er fett. Har noen her prøvd fanta mango? Lenke til kommentar
wear Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har noen her prøvd fanta mango? Jepp! Synes den er meget godt, men har hørt endel som synes at den er altfor søt, så på det punktet er det lett å ikke like den. Uansett er den min favoritt innen Fantafamilien. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Noen her som har smakt den nye Läkerolen? Den heter "Strawberry liquorice" Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Noen her som har smakt den nye Läkerolen?Den heter "Strawberry liquorice" 9485916[/snapback] ja, den er DRIT digg ! Lenke til kommentar
Superior Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Er Kims naturchips nytt? Smaker godt, men ikke noe spesielt, bra konsistens, for dyr og for lite i posen. 9479935[/snapback] Er ikke det den som er laget med solsikkeolje? Jeg synes den smaker som Pommes frites man kjøper på gatekjøkken... Grei nok, men for dyr. Kjøper heller Sørlands Chips 9480446[/snapback] Er den med solsikkeolje, ja. Er enig i at Sørlandschips er mye bedre, men jeg er glad for at naturchipsen ikke er en ren kopi. Endret 13. september 2007 av Superior Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har noen her prøvd fanta mango? Jepp! Synes den er meget godt, men har hørt endel som synes at den er altfor søt, så på det punktet er det lett å ikke like den. Uansett er den min favoritt innen Fantafamilien. 9481798[/snapback] Synes selv at den IKKE var noe god. Det var noe med den som jeg ikke likte. Vanlig fanta smaker best, mens mango og bringbær er verst. Men, det er min mening. Kjøpte den på en brusautomat og trodde det var vanlig fanta. Det var slik at man så brusen gjennom et glass og etiketten var snudd med thai-siden (tror jeg, mango stod på thailandsk, mens på andre siden stod det mango på norsk) mot meg, jeg så ikke at det var mango, og ble skikkelig skuffet da det ikke var vanlig Fanta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Var på Prix i går og skulle handle. Da la jeg merke til en ny malaco pose (mulig den ikke er ny men jeg har aldri sett den før). "Farao Mix" heter den og er diverse gele-figurer med fint sukker på (type melis-aktig). Veldig godt spør du meg. Er denne ny eller er det bare noe som har gått meg et par hus forbi? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Den har gått deg hus forbi. Kan huske den sikkert 10 år tilbake. EDIT: Det ser ut som Malaco Juicy har byttet navn, og kommet i flere nye pakker. Kan ikke huske navnet nå. Endret 15. september 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Det blir en dobbel, me what the heck. Var på butikken nå og fant enda en ny Extra Pastilles. Extra Pastilles - Golden Menthol. Den var faktisk overraskende god den. Over forventningene i alle fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå