Gå til innhold

Nye varer i butikkene. Noe nytt som er godt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om dette produktet er nytt eller ikke, men jeg oppdaget det først i går. Alkoholfri cider fra Stockmos med smak av markjordbær (kjøpt på Meny). Denne var rett og slett utrolig god! Frisk og fin i smaken, og ikke så veldig dyr (tror jeg ga 21 eller 22 kroner). Anbefales!

9453497[/snapback]

Prøv Cider med smak av Granateple! :dribble:

Lenke til kommentar
Er Kims naturchips nytt? Smaker godt, men ikke noe spesielt, bra konsistens, for dyr og for lite i posen.

9479935[/snapback]

Er ikke det den som er laget med solsikkeolje?

Jeg synes den smaker som Pommes frites man kjøper på gatekjøkken... :whistle:

Grei nok, men for dyr. Kjøper heller Sørlands Chips :w00t:

Endret av Craigmick
Lenke til kommentar
Er Kims naturchips nytt? Smaker godt, men ikke noe spesielt, bra konsistens, for dyr og for lite i posen.

9479935[/snapback]

Er ikke det den som er laget med solsikkeolje?

Jeg synes den smaker som Pommes frites man kjøper på gatekjøkken... :whistle:

Grei nok, men for dyr. Kjøper heller Sørlands Chips :w00t:

9480446[/snapback]

Er den med solsikkeolje, ja. Er enig i at Sørlandschips er mye bedre, men jeg er glad for at naturchipsen ikke er en ren kopi.

Endret av Superior
Lenke til kommentar
Har noen her prøvd fanta mango?

Jepp! Synes den er meget godt, men har hørt endel som synes at den er altfor søt, så på det punktet er det lett å ikke like den. Uansett er den min favoritt innen Fantafamilien.

9481798[/snapback]

Synes selv at den IKKE var noe god. Det var noe med den som jeg ikke likte. Vanlig fanta smaker best, mens mango og bringbær er verst. Men, det er min mening.

Kjøpte den på en brusautomat og trodde det var vanlig fanta. Det var slik at man så brusen gjennom et glass og etiketten var snudd med thai-siden (tror jeg, mango stod på thailandsk, mens på andre siden stod det mango på norsk) mot meg, jeg så ikke at det var mango, og ble skikkelig skuffet da det ikke var vanlig Fanta.

Lenke til kommentar

Var på Prix i går og skulle handle. Da la jeg merke til en ny malaco pose (mulig den ikke er ny men jeg har aldri sett den før).

"Farao Mix" heter den og er diverse gele-figurer med fint sukker på (type melis-aktig). Veldig godt spør du meg.

Er denne ny eller er det bare noe som har gått meg et par hus forbi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...