DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Aaah. Den har jeg ikke fått med meg. Vi har den sikkert, men jeg har bare sett den andre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Doc' Halslinser 3x Sitrus8727771[/snapback] Den med kiwi var ganske god, men resten var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Doc' Halslinser 3x Sitrus8727771[/snapback] Den med kiwi var ganske god, men resten var ikke noe særlig. 8734253[/snapback] Kiwi/sweete er elsk. De andre er gode, men langt fra like gode. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 joda.. då va eg på rema 1000, kjøpte meg fersk pizzabunn, peppes tomatsaus og peppes rømmedressing, ... glede meg , den tomatsausen va god.. kjente at det var stjerneanis i den nå når jeg smaka på den.. namnam.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg sitter her med en Emmi chocolatte. Vet ikke om de er nye,men har ikke sett de før. Var faktisk ganske godt. Skal garantert kjøpe mer . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg sitter her med en Emmi chocolatte. Vet ikke om de er nye,men har ikke sett de før. Var faktisk ganske godt. Skal garantert kjøpe mer . 8764474[/snapback] Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har nettopp spist ein hel pose med superchips med dill og den var ganske god. Den vil det nok bli kjøpt mer av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Vare: IsTe Lett med smak av Ananas Leverandør: Tine Butikk: Rimi Min mening: Ekstremt god iste dette her! Perfekt nå som det er varmt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 joda.. då va eg på rema 1000, kjøpte meg fersk pizzabunn, peppes tomatsaus og peppes rømmedressing, ... glede meg , den tomatsausen va god.. kjente at det var stjerneanis i den nå når jeg smaka på den.. namnam.. 8763994[/snapback] Venter spent på tilbakemelding på rømmedressingen! Er det en stor flaske med lang holdbarhet, eller er det mindre pakker med kort holdbarhetsdato slik som i restaurantene? Hvordan er smaken? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 den rømmedressingen var grei den... er ikke akuratt hvitløksdressing... menne.. nja.. smaker slik den de har i restaurantene sine.. kommer til å kjøpe mye av den pizzasausen og rømmedressingen.. helt genialt.. anbefales... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg sitter her med en Emmi chocolatte. Vet ikke om de er nye,men har ikke sett de før. Var faktisk ganske godt. Skal garantert kjøpe mer . 8764474[/snapback] 8764493[/snapback] åhhh... smakte den med espresso i dag... den var knakende god.. synd det er så lite i dem Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Laban - Sure skrikerunger fra Nidar. Litt annen konsistens enn de vanlige seigmennene fra Nidar, litt fastere og dermed bedre synes jeg 8524617[/snapback] Smakte disse i helgen. De var så harde, ikke seigemenn i det hele tatt. Er man vant til å putte vanlige, søte seigemenn inn i munnen, er dette litt skuffende. Men smaken var god Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 sure skrikerunger .. off... syns eg kjenne det knirke i kjeven når eg smake dei.. gjør alltid det i kjeften min når eg spise sure ting.. , hehe men morsom reklame de har da.. " næmenn.. e det halv bror din?" hahah.. ler kvar gong.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 La merke til en philadelphia jeg aldri har sett før idag. Med bær. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Den nye Big One-greia med tre oster er teh shit! Snakker om sola, nå er pizzaen min ferdig. =) Lenke til kommentar
Superior Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Sure skrikerunger var godt. Bedre enn vanlige seigmenn! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Fanta Mango er digg. har blitt en av mine mest kjøpte brus sammen med cola. Friskere enn vanlig fanta, søtere enn schweppes. Endret 12. august 2007 av jagarock Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Er det så jævla stille om dagen i butikkene eller? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Når eg var på ica før i dag såg eg melkesjokolade med non stop. Kjøpte ein og den smakte himmels. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Ny Läckerol med bringebær/lakris (tror jeg det var) var faktisk ganske så godt. edit: jeg for min del syns ikke den melkesjokoladen med non-stop va så veldig god. Endret 7. september 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå