Gå til innhold

Nye varer i butikkene. Noe nytt som er godt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
joda.. då va eg på rema 1000, kjøpte meg fersk pizzabunn, peppes tomatsaus og peppes rømmedressing,  ... glede meg :D , den tomatsausen va god.. kjente at det var stjerneanis i den nå når jeg smaka på den..  namnam..

8763994[/snapback]

Venter spent på tilbakemelding på rømmedressingen! Er det en stor flaske med lang holdbarhet, eller er det mindre pakker med kort holdbarhetsdato slik som i restaurantene? Hvordan er smaken?

Lenke til kommentar

den rømmedressingen var grei den... er ikke akuratt hvitløksdressing... menne.. nja.. smaker slik den de har i restaurantene sine.. kommer til å kjøpe mye av den pizzasausen og rømmedressingen.. helt genialt.. anbefales...

Lenke til kommentar
Jeg sitter her med en Emmi chocolatte. Vet ikke om de er nye,men har ikke sett de før. Var faktisk ganske godt. Skal garantert kjøpe mer :) .

8764474[/snapback]

Choco_Latte_Chocolat_Suisse_Original__869154.jpg

8764493[/snapback]

åhhh... smakte den med espresso i dag... den var knakende god.. synd det er så lite i dem :p

Lenke til kommentar
Laban - Sure skrikerunger fra Nidar. Litt annen konsistens enn de vanlige seigmennene fra Nidar, litt fastere og dermed bedre synes jeg :)

8524617[/snapback]

Smakte disse i helgen. De var så harde, ikke seigemenn i det hele tatt.

Er man vant til å putte vanlige, søte seigemenn inn i munnen, er dette litt skuffende. Men smaken var god :D

Lenke til kommentar

sure skrikerunger .. off... syns eg kjenne det knirke i kjeven når eg smake dei.. gjør alltid det i kjeften min når eg spise sure ting.. , hehe men morsom reklame de har da.. " næmenn.. e det halv bror din?" hahah.. ler kvar gong..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...