Elmek38 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Smakte Fanta mango for noen dager siden. Den var helt ok. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kjøpte Faxe Kondi på Spar her om dagen. Var ikke så værst den, visstnok en Dansk brus. "Faxe Kondi er en læskedrik fremstillet af Faxe Bryggeri. Den indeholder glukose, også kaldet druesukker, og det er derfor den bl.a. bruges som sportsdrik. Men den er ligeså usund som alt andet sodavand." edit: Må vel være det merkeligste navn på brus jeg noensinne har hørt. Endret 12. mai 2007 av Mompen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Har sett den selv, men ikke turt å kjøpe den. Jeg ble litt skremt av navnet ja! Lenke til kommentar
macciato Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kommet en ny sjokolade i butikken nå: Daim med cappuchino smak! Ikke samkt den enda da, men tror det er noe som virkelig bør testes! kaffesmak liksom Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Daim med cappuchino (drep med gjerne for feilstaving). Så det i går. 8566371[/snapback] Neimen hva har jeg skrevet her gitt! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Tenkte jeg skulle lage en tråd der folk kan nevne nye varer som man finner i butikkhyllene. Hva er vel bedre enn nye ting, som i tillegg er gode? Gi oss info om varene og din mening om dem! Kan starte selv. Funnet 3 ting bare i dag Superchips med dill -> Enda ikke smakt pga tannlegebesøk i dag Fanta Free - Mango -> Enda ikke smakt pga tannlegebesøk i dag Fanta Free - Tropical Citrus -> Enda ikke smakt pga tannlegebesøk i dag Tenkte jeg skulle ta en tur i butikken og smake på disse tre tingene i morgen. 8524182[/snapback] Fanta mango er helt himmelsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Leste i dag en artikkel om at Peppes Pizza skulle lansere pizzabunn, -saus og rømmedressing for salg i dagligvarebutikkene, først og fremst på REMA. Lette forgjeves etter rømmedressingen i dag, har noen testet disse produktene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Leste i dag en artikkel om at Peppes Pizza skulle lansere pizzabunn, -saus og rømmedressing for salg i dagligvarebutikkene, først og fremst på REMA. Lette forgjeves etter rømmedressingen i dag, har noen testet disse produktene? 8618756[/snapback] Kanskje det ikke har kommet enda da vettu. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vi har fått inn ferdig pizzabunn, men jeg tror ikke den er fra peppes? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Vi har fått inn ferdig pizzabunn, men jeg tror ikke den er fra peppes? 8621432[/snapback] Vi har det og, men ikke fra peppes.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fant en annen artikkel som nevnte lansering 22. mai. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 smakte pizzaen Big one , med 3 forkjellige oster i dag.. har aldri sett den før, smakte ikke så verst.. bare jævli å skjære i.. for mozzerella ost blir ikke hard , men seig , ¨så all osten forsvant med når jeg rulla over pizzaskjæreren... menne, smaken var topp den.. kjedelig og god som alle andre big one pizzaer.. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Maarud Sprø: Et nytt potetgull som er sprøere enn vanlig potetgull. Dette er jeg enig i! Godt med potetgul som virkelig knaser 8595017[/snapback] Dette har jo egentlig eksistert i mange år, også kjent som Sørlands chips Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Maarud Sprø: Et nytt potetgull som er sprøere enn vanlig potetgull. Dette er jeg enig i! Godt med potetgul som virkelig knaser 8595017[/snapback] Dette har jo egentlig eksistert i mange år, også kjent som Sørlands chips 8636739[/snapback] Joda, men Maarud Sprø er sånn ca 1000 ganger bedre enn Sørlandschipsen. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Smash bar synest jeg er kjempegod Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kjøpte Faxe Kondi på Spar her om dagen. Var ikke så værst den, visstnok en Dansk brus. "Faxe Kondi er en læskedrik fremstillet af Faxe Bryggeri. Den indeholder glukose, også kaldet druesukker, og det er derfor den bl.a. bruges som sportsdrik. Men den er ligeså usund som alt andet sodavand." edit: Må vel være det merkeligste navn på brus jeg noensinne har hørt. 8596047[/snapback] NEEEEEEI! du mener da virkelig ikke det? Jeg og en kompis kjøpte den på Coop mega, og vi fikk begge magetrøbbel av den.. xD Ren pissdrikk. Lenke til kommentar
100-prosent-naturlig Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som har smakt den nye Big One med tre ostetyper? 8541792[/snapback] Har ikke smakt den selv, men den fikk visst terningkast 1 i pizzabloggen på vg: http://www.vgb.no/23747/ Lenke til kommentar
Caelius Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vi har fått inn ferdig pizzabunn, men jeg tror ikke den er fra peppes? 8621432[/snapback] Vi har det og, men ikke fra peppes.. 8621461[/snapback] "Lag Peppes Pizza Hjemme'' blir først og fremst lansert i Tønsberg i 3 Rema 100 butikker. Så vil det etterhvert komme i alle andre byer fortløpende. Kan garantere dere at dette smaker utrolig godt, husk å blande rømme inn med pizzasaus i bunnen så blir den helt perfekt ! Etterhvert vil man også få kjøpt toppinger til å ha på den. Dette er de samme toppingene som peppes pizza bruker selv i sine rest/takeout/kjøringer. Gled dere folkens. Dette slår ut alt av hjemmelaget pizza produkter på markedet på kvalitet. For mer info sjekk ut Peppes sine hjemmesider. Hilsen en Peppes Pizza Kokk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Hva vil prisen på dette være da? Dyrt som Peppes generelt er? Hjemmelaget helt bra bunn slår alt uansett. Men en ting. Rømme inn i pizzasausen? Det hørtes scary ut. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vi har fått inn ferdig pizzabunn, men jeg tror ikke den er fra peppes?8621432[/snapback] Ikke vi heller. Men det kom en dame innom for et par dager siden, og etterlyste Peppes varianten. Sjefen min hadde ikke hørt noe om det, men det kan jo hende det kommer etterhvertl. 8639037[/snapback] Faxe Kondi er bare ekkelt, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå