Gå til innhold

Nye varer i butikkene. Noe nytt som er godt?

Anbefalte innlegg

Irn Bru (Iron Brew)

En relativt ny brus (for min del ihvertfall). Smaker noe à la Bawls Guarana (trofaste LAN'ere vet hva det er for noe). Veldig god :)

Det sies at den har noen av de samme stoffene som kokain (i ekstreemt små mengder), og du skal visstnok bli avhengig dersom du drikker en kasse i løpet av 3 dager :p

litt gammel post men :p

lurer på hvor jeg får tak i Irn bru? har ikke sett den i butikken før(kanskje pga jeg ikke viste om den)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irn Bru (Iron Brew)

En relativt ny brus (for min del ihvertfall). Smaker noe à la Bawls Guarana (trofaste LAN'ere vet hva det er for noe). Veldig god :)

Det sies at den har noen av de samme stoffene som kokain (i ekstreemt små mengder), og du skal visstnok bli avhengig dersom du drikker en kasse i løpet av 3 dager :p

Den er himmelsk :love:

Lenke til kommentar
Freia's appelsinformede appelsinsjokolade er tilbake, tror det er en del år siden den fantes.. Likte den veldig godt.

Om jeg ikke tar feil kommer den tilbake hver påske :)

Pure Rush Guanabana er også nam :love:

Drit god energi drikk som er billigere enn den som allerede finnes :D

Hørt mye positivt om den. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Maarud Salt & Vinegar. Utrolig god chips.

Lot meg lure for noen uker siden... Tenkte ikke på at vinegar betyr eddik før jeg smakte på mitt første og siste potegullflak fra den posen :cry:

Hvis man elsker eddik, så liker man Maarud Salt & Vinegar.

Her er min personlige nye favoritt!

- Men: Det koster. Betalte 24 kr for posen (150g). Nyyyyydelig!

1.JPG

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Lot meg lure for noen uker siden... Tenkte ikke på at vinegar betyr eddik før jeg smakte på mitt første og siste potegullflak fra den posen :cry:

:!:  Stakkars. Du går virkelig glipp av noe om du ikke liker eddik. Både potetgullet (som er kjempegodt) og mange andre gode smaker, som sylteagurk. Dessuten har vi jo bl.a. balsamicoeddik, som er nydelig sammen med f.eks spekeskinke og parmesan.

Jeg er kjempeglad i Maarud salt&eddik, synd den er så vanskelig å få tak i. Eneste butikken jeg vet om som har den, ligger heldigvis på veien mellom jobb og hjem for meg (Rema 1000 på "gærne sida" av jernbanen på Jessheim).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...